Bluerank ma dobre serce i wyróżnienie w konkursie Wiosło CSR 2016

Kopiuj tekst

Bluerank ma dobre serce i wyróżnienie w konkursie Wiosło CSR 2016

Opublikowany

Firmy z Łodzi wiele razy już pokazały, że mają dobre serce. Na ich tle znacząco wyróżnia się Bluerank. Agencja otrzymała wyróżnienie w konkursie „Wiosło CSR 2016” organizowanym przez Gazetę Wyborczą, a jej osiągnięcia na polu pomocy potrzebującym zostały uwzględnione w ,,Raporcie o społecznej odpowiedzialności biznesu w województwie łódzkim”. Wyróżnienie odebrał dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2016. 

Pracownicy Bluerank od lat są bardzo aktywni w obszarze CSR, często samodzielnie inicjują i prowadzą akcje dobroczynne. Wspierają organizacje pożytku publicznego nie tylko finansowo i rzeczowo, ale bezpłatnie dzielą się wiedzą, wdrażają rozwiązania, które przyczyniają się do znaczącej poprawy sytuacji potrzebujących.
 

fot. Marcin Stępień

Bardzo się cieszę, że zespół Bluerank to ludzie z sercem i ludzką twarzą, którzy nie tylko są ekspertami w tym co robią, ale również podchodzą odpowiedzialnie do potrzeb otaczającej rzeczywistości. Miło współpracować z ludźmi, którzy potrafią patrzeć dalej, szerzej i angażują się w projekty pomocy innym. W dzisiejszych czasach taka postawa jest na wagę złota – mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający Bluerank.


Zbigniew Nowicki odbiera wyróżnienie w konkursie Wiosło CSR 2016 w imieniu Bluerank
fot. Marcin Stępień
Tylko w 2015 roku Bluerank przeprowadził 10 akcji charytatywnych i nie brakuje jej pomysłów na realizację kolejnych wyzwań. Agencja na stałe współpracuje z łódzką Fundacją Gajusz. W 2014 roku stworzyła rywalizację Bluechallenge, która polega na podejmowaniu aktywności fizycznej przez pracowników i zliczaniu spalonych kalorii za pomocą aplikacji mobilnej Endomondo. Każde 1000 kcal to złotówka przekazana dla Fundacji Gajusz. Dzięki temu do tej pory udało się wesprzeć potrzeby Fundacji kwotą ponad 4 000 zł.

Oprócz tego pracownicy Bluerank często biegają w celach charytatywnych. W zeszłym roku zachęcili łódzkie firmy do wspólnego biegu na 10 km w ramach DOZ Maraton Łódzki z PZU. W efekcie zebrali 5 000 zł na leczenie i rehabilitację cierpiącej na Zespół Angelmana 4 – letniej Hani Naze. Finansowo wsparli również Fundację Jaśka Meli „Poza horyzonty” w ramach Łódź Business Run.


Agencja organizuje wiele akcji spontanicznie. Pracownicy w weekendy chętnie wyprowadzają na spacer psy ze schroniska w Zgierzu. Firma wspiera też zaadoptowaną pandę małą z łódzkiego zoo, a także przeprowadza zbiórki rzeczy na potrzeby dzieci będących pod opieką fundacji w całej Polsce. 



Często zaangażowanie Bluerank w pomoc wynika z oddolnych inicjatyw - w wyniku apelu o pomoc jednej z pracownic, Katarzyny Szymańskiej, firma zorganizowała zbiórkę krwi dla chorego na białaczkę Grzesia Sławińskiego. Do udziału w tej szlachetnej akcji udało się zaangażować inne firmy z biurowca MediaHUB i wspólnymi siłami zebrać 17 l krwi.



4 grudnia 2015 roku od godziny 11:00 można było spotkać dyrektora zarządzającego Bluerank Zbigniewa Nowickiego na Pasażu Schillera przy ul. Piotrkowskiej. Zbigniew Nowicki podjął wyzwanie, które rzucili mu internauci, i rozdawał zupę dla bezdomnych i potrzebujących. Rozdał ponad 40 litrów wojskowej grochówki. Akcja zostanie powtórzona również w tym roku. Tym razem przyłączają się do niej przedstawiciele innych łódzkich firm z branży nowych technologii.



Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Wios_o_CSR2016_for.Marcin_St_pie_.jpg

|

Pobierz
Zbigniew_Nowicki_wyr__nienie_Wios_o_CSR_2016.jpg

|

Pobierz
3.JPG

|

Pobierz
5.jpg

|

Pobierz
4.jpg

|

Pobierz
Bluerank_dzia_alno___dobroczynna.jpg

|

Pobierz
7.png

|

Pobierz
6.jpg

|

Pobierz
1.JPG

|

Pobierz
2.JPG

|

Pobierz

Jak Sportowysklep.pl wyprzedził konkurencję?

Success story kampanii, która zdobyła nominacje w prestiżowych międzynarodowych konkursach SEMPO Global Awards i European Search Awards 2016.