Internety mają serce

Kopiuj tekst

Internety mają serce

Opublikowany

2 grudnia na Pasażu Schillera przy ulicy Piotrkowskiej szefowie 11 łódzkich firm z branży technologicznej będą rozdawać zupę osobom potrzebującym. To kontynuacja akcji charytatywnej, którą rozpoczął w zeszłym roku Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. 

Łódzkie firmy postanowiły wykorzystać okazję zbliżających się Mikołajek i zrobić coś dobrego dla potrzebujących. Inspiracją do wspólnej akcji okazało się wyzwanie, które rok temu Zbyszkowi Nowickiemu rzucili internauci. W zeszłym roku 40 litrów zupy rozeszło się tak szybko, że postanowiliśmy rozszerzyć akcję.

Decyzję o wzięciu udziału w tej inicjatywie podjąłem od razu. Uważam, że trzeba pomagać innym, już wiele razy pokazaliśmy, że w Bluerank pracują ludzie z dobrym sercem i ludzką twarzą. Okazało się, że nie tylko u nas są ludzie wrażliwi, którzy chętnie angażują się w pomoc innym. Dziękuję wszystkim firmom, które w tym roku przyłączyły się do akcji. Jesteście wielcy – mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank.

W tegorocznej edycji akcji ,,Internety mają serce” weźmie udział 11 firm z branży technologicznej: Accenture, Arden, Atos, Bluerank, Hycom, Imagine, Kamikaze, Makolab, Oberthur Technologies, SEQR i TOYA. Szefowe i pracownicy firm od godziny 12:00 będą rozdawać zupę i pieczywo osobom potrzebującym. Mamy do rozdania ponad 1200 porcji ciepłego posiłku.

Wierzymy, że warto oderwać się od codziennej pracy i zrobić coś dla innych. Liczymy że  akcja „Internety mają serce” będzie kontynuowana i stanie się tradycją, podobnie jak coroczna wigilia dla osób potrzebujących organizowana przez krakowskich kupców.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęła TV TOYA, Młodzi w Łodzi oraz Studenckie Radio Żak Politechniki Łódzkiej.

Zobaczcie, jak było w tym roku

Internety mają serce

Internety mają serce

Kopiuj tekst

Udostępnij

Bluerank najlepszy według Google

Wczoraj w Dublinie Google nagrodził najlepszych z najlepszych. 145 agencji z 32 krajów walczyło o 8 nagród. Aż dwie statuetki przyjadą do Łodzi. W kategorii Display Performance Award najlepsza okazała się kampania Bluerank realizowana dla marki Smyk. Agencja została też nagrodzona w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu - Oustanding Premier Partner Award. Statuetki w Dublinie odebrali CEO Bluerank Maciej Gałecki oraz dyrektor zarządzający Zbigniew Nowicki.