Smyk buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display

Kopiuj tekst

Smyk buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display

Success story kampanii, która okazała się najlepsza w regionie EMEA w konkursie Google Premier Partner Awards 2016. 

SMYK to międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych z artykułami dla dzieci. Zarówno sklepy stacjonarne, jak i sklep internetowy dostarczają najszerszy na rynku wybór najwyższej jakości produktów dla dzieci od momentu urodzenia do 14 roku życia w atrakcyjnych cenach. SMYK może także pochwalić się profesjonalną obsługą i specjalistycznym doradztwem. Bluerank współpracuje z marką SMYK od 5 lat. W okresie, którego dotyczy ten materiał, największymi wyzwaniami dla prowadzenia efektywnej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego smyk.com były: start nowej wersji serwisu i wzrost intensywności działań promocyjnych prowadzonych przez konkurencję. Istotnym elementem wdrożonej przez nas strategii działań SEM stało się wykorzystanie Google Display Network ze szczególnym uwzględnieniem działań opartych na remarketingu. 
Success story marki Smyk

Success story marki Smyk

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

SMYK success story display PL_1.jpg

grafika | 5,34 MB

Pobierz
SMYK success story display PL_5.jpg

grafika | 3,56 MB

Pobierz
SMYK success story display PL_7.jpg

grafika | 2,96 MB

Pobierz
SMYK success story display PL_2.jpg

grafika | 2,94 MB

Pobierz
SMYK success story display PL_6.jpg

grafika | 2,91 MB

Pobierz
SMYK success story display PL_4.jpg

grafika | 2,62 MB

Pobierz
SMYK success story display PL_3.jpg

grafika | 2,49 MB

Pobierz
SMYK success story display PL_8.jpg

grafika | 1,83 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Koniec walki o pilota? Digital wygrywa z telewizją

Telewizja przestaje być pierwszym wyborem. Wygrywa digital. Już za 3 lata po raz pierwszy zrównają się wydatki na reklamę telewizyjną i internetową w Polsce, co w skali globalnej ma nastąpić już w tym roku. Młodzi częściej ufają influencerom z YouTube czy Snapchata i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe. Nowoczesne marki muszą być przygotowane na zmieniające się zachowania klientów, dlatego Bluerank specjalnie dla mBanku przygotował raport „TV vs Digital. Telewizja przestaje być pierwszym wyborem”. Znajduje się w nim wiele aktualnych trendów w korzystaniu z mediów tradycyjnych i cyfrowych przez nowoczesnych konsumentów.
Dlaczego konsumenci są jak koty?

Konsumenci są jak koty – chodzą swoimi ścieżkami. To Internet zmienił ich zachowania ułatwiając etapy poszukiwania informacji o produktach i dzielenie się wrażeniami z zakupu. Nie bez powodu już blisko połowa marketerów korzysta z analizy Customer Journey. 73% szefów marketingu potwierdza, że działania w tym obszarze pozytywnie wpłynęły na doświadczenia klientów. Jak wygląda Customer Journey w dobie Internetu i dlaczego warto stworzyć mapę podróży swoich klientów? 
WorldBOX sprzedaje blisko 60% więcej dzięki technologii DoubleClick

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Search Performance Award 2016.
Jak Kazar zwiększył sprzedaż o 1600% w kanale mobilnym?

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Mobile Performance Award 2016.

Smyk builds brand coverage and increases sales through the Display campaign

Success story of the campaign that is proven to be best in the EMEA region in Google Premier Partner Awards competition.