WorldBOX sprzedaje blisko 60% więcej dzięki technologii DoubleClick

Kopiuj tekst

WorldBOX sprzedaje blisko 60% więcej dzięki technologii DoubleClick

Opublikowany

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Search Performance Award 2016.

WorldBOX to sklep oferujący unikatowe sportowe kolekcje odzieży, akcesoriów i obuwia najlepszych marek, takich jak Adidas czy Nike. Dostępne produkty łączą w sobie szyk i wygodę, a wszystkie są zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami. Na sklepowych półkach i w Internecie widać zarówno najnowsze trendy, jak i niebanalne, sportowe retro, odzież i obuwie dla osób pozytywnie zakręconych na punkcie mody. Marka WorldBOX oferuje swoje produkty zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i jest bardzo aktywna w Internecie – użytkownicy mogą kupić wymarzone buty, akcesoria czy odzież za pomocą kilku kliknięć.

WorldBOX współpracuje z Bluerank od blisko 4 lat. Co roku stawia przed Bluerank nowe wyzwania. Podejmowane przez agencję działania i ich pozytywne efekty pozwalają na realizację nowych celów, do których wykorzystywane są coraz bardziej zaawansowane narzędzia. Przedstawione w tym materiale wyniki kampanii reklamowej obejmują okres 01.01 - 15.09.2015 w porównaniu z 01.01 – 15.09.2016.

WorldBOX sprzedaje blisko 60% więcej dzięki technologii DoubleClick - success story Bluerank

WorldBOX sprzedaje blisko 60% więcej dzięki technologii DoubleClick. Zobacz success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google.

Zobacz success story kampanii nominowanej w konkursie Google Premier Partner Awards 2016.

Success story marki WorldBOX

Success story marki WorldBOX

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

WorldBOX success story PL_9.jpg

grafika | 2,34 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_4.jpg

grafika | 2,06 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_10.jpg

grafika | 2,83 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_8.jpg

grafika | 2,56 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_7.jpg

grafika | 2,6 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_6.jpg

grafika | 2,47 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_11.jpg

grafika | 1,58 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_5.jpg

grafika | 2,9 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_3.jpg

grafika | 2,78 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_2.jpg

grafika | 2,39 MB

Pobierz
WorldBOX success story PL_1.jpg

grafika | 2,48 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Koniec walki o pilota? Digital wygrywa z telewizją

temu

Telewizja przestaje być pierwszym wyborem. Wygrywa digital. Już za 3 lata po raz pierwszy zrównają się wydatki na reklamę telewizyjną i internetową w Polsce, co w skali globalnej ma nastąpić już w tym roku. Młodzi częściej ufają influencerom z YouTube czy Snapchata i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe. Nowoczesne marki muszą być przygotowane na zmieniające się zachowania klientów, dlatego Bluerank specjalnie dla mBanku przygotował raport „TV vs Digital. Telewizja przestaje być pierwszym wyborem”. Znajduje się w nim wiele aktualnych trendów w korzystaniu z mediów tradycyjnych i cyfrowych przez nowoczesnych konsumentów.
Dlaczego konsumenci są jak koty?

temu

Konsumenci są jak koty – chodzą swoimi ścieżkami. To Internet zmienił ich zachowania ułatwiając etapy poszukiwania informacji o produktach i dzielenie się wrażeniami z zakupu. Nie bez powodu już blisko połowa marketerów korzysta z analizy Customer Journey. 73% szefów marketingu potwierdza, że działania w tym obszarze pozytywnie wpłynęły na doświadczenia klientów. Jak wygląda Customer Journey w dobie Internetu i dlaczego warto stworzyć mapę podróży swoich klientów? 
Jak Kazar zwiększył sprzedaż o 1600% w kanale mobilnym?

temu

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Mobile Performance Award 2016.
Smyk buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display

temu

Success story kampanii, która okazała się najlepsza w regionie EMEA w konkursie Google Premier Partner Awards 2016. 

Jak Kazar zwiększył sprzedaż o 1600% w kanale mobilnym?

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Mobile Performance Award 2016.