Jak Kazar zwiększył sprzedaż o 1600% w kanale mobilnym?

Kopiuj tekst

Jak Kazar zwiększył sprzedaż o 1600% w kanale mobilnym?

Opublikowany

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Mobile Performance Award 2016.

Kazar to marka prezentująca modę i trendy na światowym poziomie. Kolekcje obuwia marki Kazar są wyjątkowe i stanowią idealne dopełnienie współczesnego aktywnego stylu życia kobiety i mężczyzny. Łączą w sobie awangardę, dobry styl oraz bezwarunkowe oddanie dla jakości. Nowoczesnemu designowi i precyzyjnym wykończeniom towarzyszy szczególna dbałość o każdy detal. Marka Kazar sprzedaje oferowane przez siebie obuwie, torebki i akcesoria zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i przez Internet.

Kazar współpracuje z Bluerank od blisko 3 lat. Realizowane przez agencję działania skupiają się na promocji marki zarówno w organicznych, jak płatnych wynikach wyszukiwania. W tym materiale publikujemy wyniki dotyczące działań reklamowych w sektorze mobile realizowanych w okresie 01.01 - 15.09.2015 w porównaniu z 01.01 – 15.09.2016.

Kazar zwiększył sprzedaż o 1600% - success story Bluerank

Jak Kazar zwiększył sprzedaż o 1600%? Zobacz success story kampanii nominowanej przez Google w międzynarodowym konkursie Google Premier Partner Awards 2016.

Zobacz success story kampanii nominowanej w konkursie Google Premier Partner Awards 2016.

Success story marki Kazar

Success story marki Kazar

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Koniec walki o pilota? Digital wygrywa z telewizją

Telewizja przestaje być pierwszym wyborem. Wygrywa digital. Już za 3 lata po raz pierwszy zrównają się wydatki na reklamę telewizyjną i internetową w Polsce, co w skali globalnej ma nastąpić już w tym roku. Młodzi częściej ufają influencerom z YouTube czy Snapchata i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe. Nowoczesne marki muszą być przygotowane na zmieniające się zachowania klientów, dlatego Bluerank specjalnie dla mBanku przygotował raport „TV vs Digital. Telewizja przestaje być pierwszym wyborem”. Znajduje się w nim wiele aktualnych trendów w korzystaniu z mediów tradycyjnych i cyfrowych przez nowoczesnych konsumentów.
Dlaczego konsumenci są jak koty?

Konsumenci są jak koty – chodzą swoimi ścieżkami. To Internet zmienił ich zachowania ułatwiając etapy poszukiwania informacji o produktach i dzielenie się wrażeniami z zakupu. Nie bez powodu już blisko połowa marketerów korzysta z analizy Customer Journey. 73% szefów marketingu potwierdza, że działania w tym obszarze pozytywnie wpłynęły na doświadczenia klientów. Jak wygląda Customer Journey w dobie Internetu i dlaczego warto stworzyć mapę podróży swoich klientów? 
WorldBOX sprzedaje blisko 60% więcej dzięki technologii DoubleClick

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Search Performance Award 2016.
Smyk buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display

Success story kampanii, która okazała się najlepsza w regionie EMEA w konkursie Google Premier Partner Awards 2016. 

Bluerank po raz kolejny z Gazelą Biznesu

Jesteśmy w czołówce najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce według rankingu Gazele Biznesu 2016.