Kazar increased sales by over 1600% in mobile channel

Kopiuj tekst

Kazar increased sales by over 1600% in mobile channel

Opublikowany

Success story of the campaign that has been nominated in Google Premier Partner Awards 2016 competition in Mobile Performance Award category. 

Kazar is a brand which presents top fashion and trends. Kazar shoe collections are unique and are the ideal complement to the modern active lifestyle of a man and a woman. They combine the avantgarde and good style with the unconditional devotion to quality. Modern design and the precise finishes are accompanied by particular attention to every detail. The Kazar brand sells shoes, handbags and accessories in-store and online.

Kazar has cooperated with Bluerank for nearly 3 years. Actions pursued by the agency focus on brand promotion in organic and premium search results. In this material we publish results of advertising activities in the mobile sector carried out from 1 January to 15 September 2015 compared to the period from 1 January to 15 September 2016.

See the success story of the campaign that has been nominated in Google Premier Partner Awards 2016 competition. 

Kazar brand's success story

Kazar brand's success story

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kazar success story EN_4.jpg

grafika | 2,75 MB

Pobierz
Kazar success story EN_1.jpg

grafika | 2,58 MB

Pobierz
Kazar success story EN_8.jpg

grafika | 2,46 MB

Pobierz
Kazar success story EN_2.jpg

grafika | 2,36 MB

Pobierz
Kazar success story EN_3 (2).jpg

grafika | 2,34 MB

Pobierz
Kazar success story EN_6.jpg

grafika | 2,32 MB

Pobierz
Kazar success story EN_5.jpg

grafika | 2,26 MB

Pobierz
Kazar success story EN_7.jpg

grafika | 2,04 MB

Pobierz
Kazar success story EN_9.jpg

grafika | 1,78 MB

Pobierz

Dlaczego konsumenci są jak koty?

Konsumenci są jak koty – chodzą swoimi ścieżkami. To Internet zmienił ich zachowania ułatwiając etapy poszukiwania informacji o produktach i dzielenie się wrażeniami z zakupu. Nie bez powodu już blisko połowa marketerów korzysta z analizy Customer Journey. 73% szefów marketingu potwierdza, że działania w tym obszarze pozytywnie wpłynęły na doświadczenia klientów. Jak wygląda Customer Journey w dobie Internetu i dlaczego warto stworzyć mapę podróży swoich klientów?