Bluerank promuje Herbalife w Internecie

Bluerank promuje Herbalife w Internecie

Opublikowany

Marka Herbalife chce aktywnie promować swoją obecność online, dlatego zdecydowała się na realizację kampanii z wykorzystaniem Google AdWords. Działania prowadzi agencja Bluerank.

Herbalife to założona w 1980 roku w Los Angeles globalna organizacja notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, zajmująca się sprzedażą produktów do pielęgnacji ciała i kontroli wagi, które wspierają zdrowy styl życia. Produkty Herbalife są dostępne w ponad 90 krajach całego świata. Marka zapewnia odżywianie potrzebującym dzieciom w ramach wsparcia Herbalife Family Foundation (HFF), a także sponsoruje ponad 200 światowej klasy sportowców, drużyn i wydarzeń na całym świecie, w tym Cristiano Ronaldo czy drużynę LA Galaxy.
Herbalife zdecydowała się przeprowadzić kampanię wspierającą swoją obecność w kanale online na rynku polskim. Jej celem jest wzrost rozpoznawalności marki wśród użytkowników Internetu oraz zwiększenie zasięgu serwisu internetowego herbalife.pl. Decydując się na działania reklamowe w Internecie, Herbalife powierzyła ich realizację specjalistom z Bluerank. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie strategii i realizację działań promocyjnych serwisu herbalife.pl w płatnych wynikach wyszukiwania oraz sieci Google Display Network.
Więcej informacji
http://www.herbalife.pl/

Udostępnij

Powiązane artykuły
Bluerank wspiera Tour de Pologne

Miło nam ogłosić, że do klientów Bluerank dołączył Tour de Pologne. Bluerank będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w sieci reklamowej Google.
Bluerank dla marki Promedica24 w Internecie 

Lider rynku usług opieki domowej w Europie – Promedica24 – zdecydował się powierzyć agencji Bluerank prowadzenie działań z zakresu SEO i content marketingu.
Bluerank najlepszy według Google

Wczoraj w Dublinie Google nagrodził najlepszych z najlepszych. 145 agencji z 32 krajów walczyło o 8 nagród. Aż dwie statuetki przyjadą do Łodzi. W kategorii Display Performance Award najlepsza okazała się kampania Bluerank realizowana dla marki Smyk. Agencja została też nagrodzona w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu - Oustanding Premier Partner Award. Statuetki w Dublinie odebrali CEO Bluerank Maciej Gałecki oraz dyrektor zarządzający Zbigniew Nowicki.
Bluerank stawia na raporty online

6 kluczowych wskaźników dla biznesu z różnych narzędzi w jednym miejscu – wystarczy zalogować się raz, by mieć dostęp do nich wszystkich. Informacje są opatrzone komentarzami ekspertów spersonalizowanymi pod kątem biznesu, którego dotyczą. To nowe innowacyjne narzędzie autorstwa agencji Bluerank, która na co dzień zajmuje się realizacją kampanii z zakresu marketingu online dla dużych marek w Polsce i na świecie. Produkt został nominowany do międzynarodowej nagrody European Search Awards 2017 w 2 kategoriach. 

3 nagrody European Search Awards 2017 dla Bluerank

Rozbiliśmy bank! – tak mówił dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas gali rozdania nagród European Search Awards 2017 w Krakowie. Bluerank jako jedyna polska agencja w historii zdobyła aż 3 nagrody, w tym 2 za kampanię realizowaną dla marki Rainbow. Została też najlepszą agencją w kategorii Best Large Integrated Search Agency.