3 nagrody European Search Awards 2017 dla Bluerank

3 nagrody European Search Awards 2017 dla Bluerank

Opublikowany

Rozbiliśmy bank! – tak mówił dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas gali rozdania nagród European Search Awards 2017 w Krakowie. Bluerank jako jedyna polska agencja w historii zdobyła aż 3 nagrody, w tym 2 za kampanię realizowaną dla marki Rainbow. Została też najlepszą agencją w kategorii Best Large Integrated Search Agency. 

European Search Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku. W jury zasiadają światowi eksperci branży SEM, którzy co roku przyznają nagrody najlepszym kampaniom z zakresu marketingu online. W tym roku Bluerank pobił swój rekord nominacji z zeszłego roku i zdobył ich aż 9. Uznanie jury dwukrotnie zdobyła kampania realizowania dla marki Rainbow. Okazała się najlepsza w kategoriach „Best Use Of Search – Travel/Leisure” oraz ,,Innovation – Campaign”.
Bluerank zdobył też nagrodę w wyjątkowo prestiżowej kategorii – Best Large Integrated Search Agency, co oznacza, że jest jedną z najlepszych agencji realizujących projekty w zakresie marketingu online w Europie. Jury doceniło jakość świadczonych usług dla klientów na całym świecie.  

Pół roku temu to Google uznał Bluerank za na najlepszą agencję w regionie EMEA, tym bardziej cieszy nas nagroda, która tylko potwierdza najwyższą jakość usług, które świadczymy dla naszych klientów.

mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Maciej Gałecki i Zbigniew Nowicki z nagrodą w kategorii Best Large Search Integrated Agency

W tegorocznej edycji konkursu startowało 114 agencji z całej Europy. Bluerank jako jedyna agencja z Polski wróci z Krakowa z nagrodami. Co więcej, jest jedyną agencją w całym konkursie, która zdobyła aż 3 statuetki  - 2 z nich za kampanię realizowaną dla Rainbow – czołowego touroperatora na rynku polskim.   

Rozdanie nagród w kategorii Best Large Integrated Search Agency

Agencja skutecznie promuje w Internecie usługi turystyczne, które Rainbow świadczy na całym świecie. Nagrodzona kampania została przeprowadzona z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w tym DoubleClick.

Współpracujemy z Rainbow od 10 lat. Ta nagroda jest „wisienką na torcie”. Dedykuję ją naszemu klientowi, reprezentowanemu przez Michała Jaworskiego, który jest bardzo otwarty i z ufnością podchodzi do naszych pomysłów. Dlatego osiągamy takie wspaniałe efekty. Dziękuję całemu zespołowi Bluerank. Jesteście najlepsi!

mówiła Aneta Mondry – Gałecka, Performance Marketing Director w Bluerank, która od początku sprawuje nadzór nad realizacją kampanii dla marki Rainbow.

Rozdanie nagród w kategorii Best Large Integrated Search Agency

Bluerank po raz trzeci już został nagrodzony w konkursie European Search Awards. Wcześniej agencja otrzymała statuetki za kampanie realizowane dla marek Mitsubishi i Leroy Merlin.

Lista wszystkich zwycięzców znajduje się tutaj

Search Awards Winners 2017

Search Awards Winners 2017

Zdjęcia z gali

Zwycięzcy w kategorii Best Use of Search Travel/Leisure

Odbiór nagrody w kategorii Best Use of Search Travel/Leisure

Przed rozpoczęciem gali European Search Awards Kraków 2017

Share

European Search Awards 2017_informacja_prasowa.docx

docx | 13,5 KB

Download
3 nagrody .jpg

image | 52,4 KB

Download
European_Search_Awards_2017.jpeg

image | 96,6 KB

Download
ESA 2017 4.jpg

image | 111 KB

Download
ESA 2017 5.jpg

image | 75,8 KB

Download
ESA 2017 3.jpg

image | 149 KB

Download
ESA 2017 2.jpg

image | 41,7 KB

Download
ESA 2017 1.jpg

image | 64,4 KB

Download
Related Stories

3 awards in the European Search Awards 2017 for Bluerank

‘We've hit the jackpot!’ said the Bluerank Managing Director, Zbigniew Nowicki, during the European Search Awards Giving Gala 2017 in Cracow. Bluerank as the only Polish agency in history won as many as 3 awards, including 2 awards for a campaign prepared for the Rainbow brand. It was also chosen the best agency in the Best Large Integrated Search Agency category.