3 nagrody European Search Awards 2017 dla Bluerank
3 nagrody European Search Awards 2017 dla Bluerank

3 nagrody European Search Awards 2017 dla Bluerank

Opublikowany

Rozbiliśmy bank! – tak mówił dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas gali rozdania nagród European Search Awards 2017 w Krakowie. Bluerank jako jedyna polska agencja w historii zdobyła aż 3 nagrody, w tym 2 za kampanię realizowaną dla marki Rainbow. Została też najlepszą agencją w kategorii Best Large Integrated Search Agency. 

European Search Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku. W jury zasiadają światowi eksperci branży SEM, którzy co roku przyznają nagrody najlepszym kampaniom z zakresu marketingu online. W tym roku Bluerank pobił swój rekord nominacji z zeszłego roku i zdobył ich aż 9. Uznanie jury dwukrotnie zdobyła kampania realizowania dla marki Rainbow. Okazała się najlepsza w kategoriach „Best Use Of Search – Travel/Leisure” oraz ,,Innovation – Campaign”.
Bluerank zdobył też nagrodę w wyjątkowo prestiżowej kategorii – Best Large Integrated Search Agency, co oznacza, że jest jedną z najlepszych agencji realizujących projekty w zakresie marketingu online w Europie. Jury doceniło jakość świadczonych usług dla klientów na całym świecie.  

Pół roku temu to Google uznał Bluerank za na najlepszą agencję w regionie EMEA, tym bardziej cieszy nas nagroda, która tylko potwierdza najwyższą jakość usług, które świadczymy dla naszych klientów.

mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Maciej Gałecki i Zbigniew Nowicki z nagrodą w kategorii Best Large Search Integrated Agency

Maciej Gałecki i Zbigniew Nowicki z nagrodą w kategorii Best Large Search Integrated Agency

W tegorocznej edycji konkursu startowało 114 agencji z całej Europy. Bluerank jako jedyna agencja z Polski wróci z Krakowa z nagrodami. Co więcej, jest jedyną agencją w całym konkursie, która zdobyła aż 3 statuetki  - 2 z nich za kampanię realizowaną dla Rainbow – czołowego touroperatora na rynku polskim.   

Rozdanie nagród w kategorii Best Large Integrated Search Agency

Agencja skutecznie promuje w Internecie usługi turystyczne, które Rainbow świadczy na całym świecie. Nagrodzona kampania została przeprowadzona z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w tym DoubleClick.

Współpracujemy z Rainbow od 10 lat. Ta nagroda jest „wisienką na torcie”. Dedykuję ją naszemu klientowi, reprezentowanemu przez Michała Jaworskiego, który jest bardzo otwarty i z ufnością podchodzi do naszych pomysłów. Dlatego osiągamy takie wspaniałe efekty. Dziękuję całemu zespołowi Bluerank. Jesteście najlepsi!

mówiła Aneta Mondry – Gałecka, Performance Marketing Director w Bluerank, która od początku sprawuje nadzór nad realizacją kampanii dla marki Rainbow.

Rozdanie nagród w kategorii Best Large Integrated Search Agency

Bluerank po raz trzeci już został nagrodzony w konkursie European Search Awards. Wcześniej agencja otrzymała statuetki za kampanie realizowane dla marek Mitsubishi i Leroy Merlin.

Lista wszystkich zwycięzców znajduje się tutaj

Search Awards Winners 2017

Search Awards Winners 2017

Zdjęcia z gali

Zwycięzcy w kategorii Best Use of Search Travel/Leisure

Zwycięzcy w kategorii Best Use of Search Travel/Leisure

Odbiór nagrody w kategorii Best Use of Search Travel/Leisure

Odbiór nagrody w kategorii Best Use of Search Travel/Leisure

Przed rozpoczęciem gali European Search Awards Kraków 2017

Przed rozpoczęciem gali European Search Awards Kraków 2017

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

European Search Awards 2017_informacja_prasowa.docx

docx | 13,5 KB

Pobierz
3 nagrody .jpg

grafika | 52,4 KB

Pobierz
European_Search_Awards_2017.jpeg

grafika | 96,6 KB

Pobierz
ESA 2017 4.jpg

grafika | 111 KB

Pobierz
ESA 2017 5.jpg

grafika | 75,8 KB

Pobierz
ESA 2017 3.jpg

grafika | 149 KB

Pobierz
ESA 2017 2.jpg

grafika | 41,7 KB

Pobierz
ESA 2017 1.jpg

grafika | 64,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

temu

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.
Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

temu

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.
Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

temu

Innowacyjna kampania Hitspot Media by Bluerank została nagrodzona po raz drugi. Kampania personalizacyjna dla marki Mitsubishi została wyróżniona w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
Hitspot Media z nominacją w konkursie Golden Arrow 2017

temu

Hitspot Media, nowa marka Bluerank dedykowana działaniom personalizacyjnym i data-driven marketingu, z kolejną nominacją. Wraz z Mitsubishi Motors Polska ma szansę zdobyć nagrodę za najlepszą kampanię w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.

3 awards in the European Search Awards 2017 for Bluerank

‘We've hit the jackpot!’ said the Bluerank Managing Director, Zbigniew Nowicki, during the European Search Awards Giving Gala 2017 in Cracow. Bluerank as the only Polish agency in history won as many as 3 awards, including 2 awards for a campaign prepared for the Rainbow brand. It was also chosen the best agency in the Best Large Integrated Search Agency category.