Nowa marka Bluerank ze srebrem w konkursie MIXX Awards Europe 2017

Kopiuj tekst

Nowa marka Bluerank ze srebrem w konkursie MIXX Awards Europe 2017

Opublikowany

Polska agencja po raz kolejny nagrodzona w międzynarodowym konkursie. Tym razem zdobyła srebrną statuetkę MIXX Awards Europe 2017. Kampania Hitspot Media – nowej marki Bluerank, realizowana dla Mitsubishi została nagrodzona w kategorii Programmatic Advertising. Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 23 maja w Amsterdamie podczas konferencji Interact Amsterdam 2017.

MIXX Awards Europe to konkurs dla najlepszych kampanii reklamowych organizowany corocznie przez IAB Europe. W tym roku kandydaci walczyli o nagrody aż w 13 kategoriach. Jedna statuetka trafiła do polskiej agencji Bluerank za kampanię realizowaną dla marki Mitsubishi. Wszystko za sprawą Hitspot Media – nowej marki należącej do Bluerank, która specjalizuje się w działaniach personalizacyjnych dla klientów agencji, w tym Mitsubishi.
To właśnie z kampanią display personalizowaną 1 do 1 dla marki Mitsubishi Bluerank zgłosił się do MIXX Awards Europe w dwóch kategoriach Programmatic Advertising oraz Effective Use of Data. W obu kategoriach kampania znalazła się w gronie 5 nominowanych. Bluerank jako jedyna agencja z Polski otrzymała 2 nominacje do nagród MIXX Awards Europe oraz jedną nagrodę.

Przyszłością reklamy display jest RTB, które daje unikatowe możliwości dotarcia do użytkownika indywidualnie. Kluczem do sukcesu w RTB będzie zaś jak najlepsze wykorzystanie tej szansy komunikacji z klientem 1 do 1. Wyróżnienie w konkursie rangi europejskiej pokazuje, że nie jesteśmy odosobnieni w takim podejściu. Cieszymy się, że przetarliśmy szlaki dla nowej jakości w komunikacji digitalowej i dziękujemy za dostrzeżenie tego potencjału przez IAB Europe.

mówi Jacek Tkaczuk, Chief Technology Officer, HitSpot Media

Pełna lista nominowanych dostępna pod adresem http://www.interactcongress.eu/mixx-awards-shortlist/

Zobacz film prezentujący zwycięską kampanię

Kopiuj tekst

Udostępnij

Hitspot Media z nominacją w konkursie Golden Arrow 2017

Hitspot Media, nowa marka Bluerank dedykowana działaniom personalizacyjnym i data-driven marketingu, z kolejną nominacją. Wraz z Mitsubishi Motors Polska ma szansę zdobyć nagrodę za najlepszą kampanię w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.