Czy polskie agencje mają szansę na europejskie nagrody?

Kopiuj tekst

Czy polskie agencje mają szansę na europejskie nagrody?

Opublikowany

Bluerank i Performics kolejny raz wyróżnione wśród najlepszych agencji w konkursie European Search Awards 2015. Bluerank otrzymał nominację w trzech z 24 kategorii.

W tym roku case study dla marki DOZ zostało docenione przez ekspertów zasiadających w jury konkursu. Kampania ,,Get 8600% ROI with relevant organic traffic” znalazła się na ogłoszonej w tym roku liście finalistów w aż trzech kategoriach: 
BEST USE OF SEARCH – RETAIL 
BEST SEO CAMPAIGN
BEST USE OF CONTENT MARKETING 

Po raz pierwszy odebraliśmy trzykrotną nominację. Jesteśmy dumni, że kolejny raz udało nam się stworzyć ponadprzeciętną strategię marketingu w wyszukiwarce połączoną z działaniami z zakresu digital analytics, która spotkała się z uznaniem specjalistów z branży. Nagrody są dla nas ogromną motywacją do realizacji coraz to lepszych projektów. Działania prowadzone dla DOZ.pl pokazują, że długofalowa współpraca, transparentność i wzajemne zaufanie przynoszą nie tylko wymierne efekty biznesowe, ale i wizerunkowe – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank. 

Bluerank współpracuje z DOZ.pl od 2008 roku. Wspólnie wypracowana długofalowa strategia działań obejmuje poprawę widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania, promocję produktów za pomocą płatnych kampanii (Paid Search) oraz wykorzystanie zaawansowanej analityki digitalowej do śledzenia i oceny ruchu oraz optymalizacji portalu e-commerce. 

Bluerank jest jedyną polską agencją nagrodzoną statuetką ESA. W 2014 roku kampania dla marki Mitsubishi Motors okazała się najlepsza w kategorii ,,Best Local Campaign”. European Search Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku we współpracy z m.in. Search Engine Marketing Professional Organization. Zasiadający w jury światowi eksperci branży SEM nagradzają najlepsze kampanie z zakresu SEO, PPC, Digital i Content Marketing w Europie. W tym roku rozdanie nagród odbędzie się 22 kwietnia w Berlinie.

Więcej informacji: 
www.europeansearchawards.com 
www.bluerank.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

150326_European_Search_Awards_2015_informacja_prasowa_Bluerank.docx

docx | 65,6 KB

Pobierz
ESA_2015_shortlist_button.jpg

grafika | 104 KB

Pobierz

Rośnie rola analityki internetowej w Polsce

Webtrekk opublikował nowy raport dotyczący statusu analityki internetowej w Polsce w 2014 roku. Tegoroczna publikacja prezentuje ewolucję digital analytics w Polsce na przestrzeni ostatnich trzech lat oraz przewiduje przyszłe trendy. Partnerem raportu jest Bluerank.