Hitspot Media z nominacją w konkursie Golden Arrow 2017

Kopiuj tekst

Hitspot Media z nominacją w konkursie Golden Arrow 2017

Hitspot Media z nominacją w konkursie Golden Arrow 2017

Opublikowany

Hitspot Media, nowa marka Bluerank dedykowana działaniom personalizacyjnym i data-driven marketingu, z kolejną nominacją. Wraz z Mitsubishi Motors Polska ma szansę zdobyć nagrodę za najlepszą kampanię w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.

Golden Arrow to konkurs, organizowany od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, którego celem jest promowanie efektywnych kampanii marketingowych. W jury zasiadają najlepsi eksperci marketingu w Polsce. W tym roku w gronie nominowanych znalazło się 88 kampanii, a nagrody zostaną przyznane w 26 kategoriach.
W kategorii Digital marketing – innowacja internetowa o zwycięstwo walczy Hitspot Media, marka Bluerank realizująca kampanie personalizacyjne wraz z kampanią dla marki Mitsubishi Motors Polska. W wyniku jej realizacji Mitsubishi zwiększyło sprzedaż samochodów poprzez efektywniejsze wykorzystanie kanałów komunikacji on-line z potencjalnym klientem.

Cieszymy się, że realizowana przez nas kampania dla Mitsubishi Motors Polska jest doceniana nie tylko w kategoriach efektywności, ale również innowacyjności rozwiązań. Uważamy że zastosowane tu mechaniki Data-driven marketingu i personalizacji będące obecnie awangardą, w przyszłości staną się podstawą efektywnej komunikacji online.

mówi Jacek Tkaczuk, Chief Executive Officer w Hitspot Media.

To kolejna nominacja Hitspot Media za kampanię dla marki Mitsubishi. Wcześniej ta sama kampania otrzymała srebro w konkursie MIXX Awards Europe 2017 w kategorii Programmatic Advertising.
Wyniki konkursu poznamy podczas gali 22 czerwca 2017 r. w Warszawie.
Pełna lista nominowanych w konkursie Golden Arrow 2017 znajduje się tutaj.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Koniec walki o pilota? Digital wygrywa z telewizją

Telewizja przestaje być pierwszym wyborem. Wygrywa digital. Już za 3 lata po raz pierwszy zrównają się wydatki na reklamę telewizyjną i internetową w Polsce, co w skali globalnej ma nastąpić już w tym roku. Młodzi częściej ufają influencerom z YouTube czy Snapchata i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe. Nowoczesne marki muszą być przygotowane na zmieniające się zachowania klientów, dlatego Bluerank specjalnie dla mBanku przygotował raport „TV vs Digital. Telewizja przestaje być pierwszym wyborem”. Znajduje się w nim wiele aktualnych trendów w korzystaniu z mediów tradycyjnych i cyfrowych przez nowoczesnych konsumentów.