Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

Opublikowany

Innowacyjna kampania Hitspot Media by Bluerank została nagrodzona po raz drugi. Kampania personalizacyjna dla marki Mitsubishi została wyróżniona w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.

Zespół Hitspot Media z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

Zespół Hitspot Media z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

Uroczysta gala wręczenia nagród Golden Arrow 2017

Uroczysta gala wręczenia nagród Golden Arrow 2017

Udostępnij

Denley podbija Europę z Bluerank

Dzięki skutecznym działaniom z zakresu SEO/SEM na rynku polskim, Denley planuje ekspansję zagraniczną. Pod marką Bolf już pozyskuje klientów w innych europejskich krajach. Za działania promocyjne dla marki zagranicą, podobnie jak na rynku polskim, odpowiada agencja Bluerank.