Denley podbija Europę z Bluerank

Kopiuj tekst

Denley podbija Europę z Bluerank

Dzięki skutecznym działaniom z zakresu SEO/SEM na rynku polskim, Denley planuje ekspansję zagraniczną. Pod marką Bolf już pozyskuje klientów w innych europejskich krajach. Za działania promocyjne dla marki zagranicą, podobnie jak na rynku polskim, odpowiada agencja Bluerank.

Głównym obszarem działalności Denley (Bolf) jest sprzedaż ubrań męskich, jednak marka stopniowo poszerza swój asortyment o kolekcje damskie. Celem działań e-commerce prowadzonych przez Bluerank jest promocja produktów oferowanych przez markę oraz zwiększenie ich sprzedaży online.
Agencja realizuje działania z zakresu SEO, w ramach których optymalizuje strony kategorii produktów i rozwija serwis o nowe treści, ułatwiając użytkownikom znalezienie produktów marki w Sieci. Ponadto promuje ubrania marki Denley w płatnych wynikach wyszukiwania Google z wykorzystaniem narzędzia DoubleClick, co pozwala efektywnie wydawać budżet mediowy i zmniejszać koszt pozyskania klienta. W wyniku realizowanych działań liczba konwersji w e-sklepie marki Denley wzrosła o 52%. Ponadprzeciętne wyniki kampanii na rynku polskim zaowocowały kontynuacją współpracy z Bluerank na rynkach europejskich.

Wspólnie z Denley (Bolf) działamy już w Czechach, Niemczech, na Słowacji i Ukrainie, planujemy także kampanie na kolejnych rynkach europejskich.

Jarosław Augustyniak, key account manager w Bluerank

Bardzo cenimy współpracę z Bluerank w zakresie planowania i realizacji kampanii w wyszukiwarkach. Specjaliści z Bluerank wykazują się dużą wiedzą i doświadczeniem w branży marketingu online oraz podsuwają korzystne z punktu widzenia Klienta rozwiązania, które w efekcie przekładają się na ponadprzeciętne wyniki i wzrost sprzedaży.

Magdalena Puszkarska, dyrektor marketingu w Denley

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Bluerank_logo_wersja_podstawowa_RGB.png

grafika | 49,8 KB

Pobierz
Denley_logotyp.png

grafika | 13,2 KB

Pobierz

Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.