Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

Kopiuj tekst

Success story kampanii dwukrotnie nagrodzonej w konkursie European Search Awards 2017

Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

Opublikowany

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.

Bluerank&Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi - case study

Zobacz success story kampanii dwukrotnie nagrodzonej w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Innovation Campaign i Best Use of Search Travel/Leisure.

Zobacz success story kampanii dla marki Rainbow nagrodzonej w konkursie European Search Awards 2017

Success story kampanii Bluerank dla Rainbow

Success story kampanii Bluerank dla Rainbow

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

rainbow case study_18.png

grafika | 1,63 MB

Pobierz
rainbow case study_14.png

grafika | 1,12 MB

Pobierz
rainbow case study_15.png

grafika | 1,05 MB

Pobierz
rainbow case study_13.png

grafika | 1010 KB

Pobierz
rainbow case study_17.png

grafika | 751 KB

Pobierz
rainbow case study_1.png

grafika | 1,04 MB

Pobierz
rainbow case study_5.png

grafika | 1,03 MB

Pobierz
rainbow case study_2.png

grafika | 1,04 MB

Pobierz
rainbow case study_3.png

grafika | 842 KB

Pobierz
rainbow case study_16.png

grafika | 384 KB

Pobierz
rainbow case study_4.png

grafika | 769 KB

Pobierz

Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partners Awards 2017

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.