Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017
Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

Opublikowany

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.

To już druga edycja Google Premier Partner Awards - konkursu organizowanego dla agencji realizujących projekty z zakresu marketingu online na całym świecie. Google nagradza skuteczne i innowacyjne kampanie realizowane z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i te, które mogą pochwalić się ponadprzeciętnymi wynikami i wzrostem biznesu Klientów. Google właśnie ogłosił listę agencji, które realizują najlepsze projekty w regionie EMEA i będą rywalizować o nagrody główne w 6 kategoriach. Konkurs jest przeznaczony dla agencji, które posiadają specjalizacje w obszarach search, display, video, mobile, shopping i realizują w tym zakresie skuteczne kampanie.
Denley.pl, Jean Louis David i Rainbow to projekty realizowane przez Bluerank, które zostały wyróżnione nominacjami w konkursie Google Premier Partner Awards 2017. W konkursie zostało nominowanych 111 agencji. Z Polski pochodzi 11, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje w następujących kategoriach:
  1. Display Innovation Award - Jean Louis David  
  2. Shopping Innovation Award - Denley.pl
  3. Growing Businesses Online Award - Rainbow
Wśród nominowanych agencji z Polski znalazły się także: Cube Group, K2 Search, Marketing Online – Centrum Promocji Internetowej, Promo Traffic, Sales Tube, SMG PM, Semahead, Sempai, They.pl i Up&More.
Zwycięzców poznamy 7 września 2017 podczas konferencji Google Partner Accelerate w Dublinie.
Pełna lista nominowanych znajduje się tutaj:

Shortlist & Winners | Google Premier Partner Awards

It takes foresight, innovation and dedication to deliver consistently great digital marketing solutions. To celebrate this hard work, we’re hosting Google Partners' first ever global awards program — the Premier Partner Awards. We’re excited to recognize and celebrate our top-performing Google Premier Partners for their contributions to digital marketing, product excellence and client growth.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Google Premier Partner Awards 2017_informacja_prasowa.docx

docx | 16,5 KB

Pobierz
3 nominacje Google Premier Partner Awards 2017.png

grafika | 674 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Bluerank Gazelą Biznesu 2017

temu

Bluerank czwarty raz z rzędu znalazł się wśród polskich Gazel Biznesu, czyli najprężniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Według rankingu został liderem branży nowych technologii w województwie łódzkim.
Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

temu

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.
Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

temu

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.