Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

Kopiuj tekst

Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

Opublikowany

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.

To już druga edycja Google Premier Partner Awards - konkursu organizowanego dla agencji realizujących projekty z zakresu marketingu online na całym świecie. Google nagradza skuteczne i innowacyjne kampanie realizowane z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i te, które mogą pochwalić się ponadprzeciętnymi wynikami i wzrostem biznesu Klientów. Google właśnie ogłosił listę agencji, które realizują najlepsze projekty w regionie EMEA i będą rywalizować o nagrody główne w 6 kategoriach. Konkurs jest przeznaczony dla agencji, które posiadają specjalizacje w obszarach search, display, video, mobile, shopping i realizują w tym zakresie skuteczne kampanie.
Denley.pl, Jean Louis David i Rainbow to projekty realizowane przez Bluerank, które zostały wyróżnione nominacjami w konkursie Google Premier Partner Awards 2017. W konkursie zostało nominowanych 111 agencji. Z Polski pochodzi 11, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje w następujących kategoriach:
  1. Display Innovation Award - Jean Louis David  
  2. Shopping Innovation Award - Denley.pl
  3. Growing Businesses Online Award - Rainbow
Wśród nominowanych agencji z Polski znalazły się także: Cube Group, K2 Search, Marketing Online – Centrum Promocji Internetowej, Promo Traffic, Sales Tube, SMG PM, Semahead, Sempai, They.pl i Up&More.
Zwycięzców poznamy 7 września 2017 podczas konferencji Google Partner Accelerate w Dublinie.
Pełna lista nominowanych znajduje się tutaj:

Shortlist & Winners | Google Premier Partner Awards

It takes foresight, innovation and dedication to deliver consistently great digital marketing solutions. To celebrate this hard work, we’re hosting Google Partners' first ever global awards program — the Premier Partner Awards. We’re excited to recognize and celebrate our top-performing Google Premier Partners for their contributions to digital marketing, product excellence and client growth.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Google Premier Partner Awards 2017_informacja_prasowa.docx

docx | 16,5 KB

Pobierz
3 nominacje Google Premier Partner Awards 2017.png

grafika | 674 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.
Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

Innowacyjna kampania Hitspot Media by Bluerank została nagrodzona po raz drugi. Kampania personalizacyjna dla marki Mitsubishi została wyróżniona w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
Hitspot Media z nominacją w konkursie Golden Arrow 2017

Hitspot Media, nowa marka Bluerank dedykowana działaniom personalizacyjnym i data-driven marketingu, z kolejną nominacją. Wraz z Mitsubishi Motors Polska ma szansę zdobyć nagrodę za najlepszą kampanię w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
Nowa marka Bluerank ze srebrem w konkursie MIXX Awards Europe 2017

Polska agencja po raz kolejny nagrodzona w międzynarodowym konkursie. Tym razem zdobyła srebrną statuetkę MIXX Awards Europe 2017. Kampania Hitspot Media – nowej marki Bluerank, realizowana dla Mitsubishi została nagrodzona w kategorii Programmatic Advertising. Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 23 maja w Amsterdamie podczas konferencji Interact Amsterdam 2017.

Bluerank Partnerem konkursu e-Commerce Polska Awards 2017

Bluerank został partnerem prestiżowego konkursu e-Commerce Polska Awards 2017, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Eksperci firmy oceniać będą zgłoszenia w kategorii „Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej“.