Bluerank poszerza współpracę z Rainbow Tours w zakresie DoubleClick Digital Marketing

Kopiuj tekst

Bluerank poszerza współpracę z Rainbow Tours w zakresie DoubleClick Digital Marketing

Opublikowany

Lider branży turystycznej w Polsce, Rainbow Tours, po raz kolejny wybrał współpracę z Bluerank. Tym razem powierzył agencji realizację kampanii reklamowych display z wykorzystaniem technologii DoubleClick. Oferty na obsługę złożyło kilka dużych agencji i domów mediowych.

Spośród wszystkich przedstawionych propozycji, oferta Bluerank była najlepsza pod względem zrozumienia rynku, długofalowej strategii oraz uwzględniała wszystkie nasze wymagania. Z Bluerank współpracujemy od 2007 roku, dlatego też w pełni ufamy ich wiedzy i doświadczeniu w zakresie zarządzania budżetami mediowymi – mówi Michał Jaworski, dyrektor e-commerce, Rainbow Tours.

Powierzenie realizacji kampanii display z wykorzystaniem narzędzi DoubleClick Digital Marketing przez firmę, z którą współpracujemy od niemalże początku istnienia Bluerank, to najlepsze potwierdzenie naszych kompetencji – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

DoubleClick to platforma reklamowa, która pozwala zwiększać skuteczność realizowanych kampanii w zakresie planowania, zarządzania, optymalizacji i raportowania działań reklamowych. Przede wszystkim umożliwia zwiększenie liczby transakcji w ramach budżetu i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym, co skutkuje większą efektywnością kampanii. Prowadzenie kampanii z wykorzystaniem technologii DoubleClick wpływa na zmniejszenie kosztu konwersji, zwiększenie przychodu przy podobnym poziomie kosztów, a także pozyskanie ruchu dla niszowych fraz.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

150427_Rainbow_Tours_informacja_prasowa_Bluerank.docx

docx | 36,8 KB

Pobierz

Jaki powinien być dobry analityk?

Nasza przyszłość jest zapisana w danych. Skutecznie przewidzieć ją może tylko zdolny analityk, przed którymi liczby nie mają żadnych tajemnic, a ich interpretacja nie prowadzi go do punktu wyjścia, lecz pomaga zarządowi podejmować odpowiednie decyzje biznesowe. Co na ten temat sądzi guru w tym temacie - Jim Sterne?