Bluerank Partnerem konkursu e-Commerce Polska Awards 2017

Kopiuj tekst

Bluerank Partnerem konkursu e-Commerce Polska Awards 2017

Opublikowany

Bluerank został partnerem prestiżowego konkursu e-Commerce Polska Awards 2017, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Eksperci firmy oceniać będą zgłoszenia w kategorii „Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej“.

Konkurs e-Commerce Polska Awards powstał z myślą o nagradzaniu tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku. Organizatorzy pragną wyróżnić firmy, które aktywnie reagują na dynamiczny rozwój technologii oraz zmieniające się preferencje i oczekiwania współczesnych, bardzo wymagających klientów. To oni, czyli „smart shopperzy”, zmuszają sklepy oraz instytucje do nieustannej weryfikacji i ulepszania swoich platform, produktów i przede wszystkimi komunikacji z odbiorcami.
Konkurs skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych. W zeszłorocznej edycji po raz pierwszy pojawiły się kategorie dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego, które znajdują się również w piątej edycji e-Commerce Polska Awards. Nowością są sekcje konkursowe skierowane do reprezentantów e-medycyny, e-administracji oraz do dostawców innowacyjnych technologii (e-usług), w tym agencji i domów mediowych dostarczających innowacyjnych rozwiązań technologicznych swoim klientom.

- Bycie partnerem e-commerce Awards to dla nas zaszczyt. Konkurs nagradza  dobre praktyki i wskazuje najlepszych w branży e-commerce, dlatego też gorąco namawiamy naszych Klientów do udziału w konkursie, bo wierzymy, że udział w tego typu inicjatywach znacząco wpływa na wiarygodność i rozpoznawalność  marek. Jednocześnie, konkurs to świetna okazja do budowania relacji pomiędzy rynkiem e-commerce oraz podmiotami wspierającymi wydarzenie

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank.

Zgłoszenia do piątej edycji Konkursu e-Commerce Polska Awards przyjmowane są do 13 sierpnia 2017 r. pod adresem: http://ecpawards.pl/zglos
Kategorie e-Commerce Polska Awards 2017:

e-sklepy/kategorie z zakresu brandingu 
Innowacja roku
Pomysł promocyjny
Design Roku
Mobilny design roku

Kategorie z zakresu sprzedaży
Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Strona Roku
Przełamanie Nieufności

m-Commerce
Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej

Banki i ubezpieczyciele
Najbardziej cyfrowy bank
Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel

e-medycyna
Najbardziej cyfrowe apteki
Najbardziej cyfrowe centra medyczne
Najbardziej cyfrowe rozwiązania dla szpitali

e-administracja
Innowacyjne rozwiązania cyfrowe dla administracji
Najbardziej innowacyjny system miejski

Dostawcy e-usług
Innowacje cyfrowe dla e-usług
Kapituła Konkursu e-Commerce Polska Awards to grono profesjonalistów-praktyków w branży gospodarki cyfrowej. Tradycyjnie, sklepy będą także oceniane przez e-konsumentów w głosowaniu na najlepszą obsługę klienta. Szczegóły związane z głosowaniem znajdują się w Regulaminie konkursu. Rozdanie nagród e-Commerce Polska Awards odbędzie się podczas uroczystej Gali,   9 listopada w Airport Hotel Okęcie. Jak co roku, będzie w niej uczestniczyło około 200 przedstawicieli branży cyfrowej, świętując sukces laureatów. Zapraszamy do zapoznania się z listą laureatów ubiegłorocznej edycji Konkursu e-Commerce Polska Awards na stronie http://ecpawards.pl/laureaci2016.

Szczegóły dotyczące Konkursu są dostępne tutaj: http://ecpawards.pl/zglos

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak Sportowysklep.pl wyprzedził konkurencję?

Success story kampanii, która zdobyła nominacje w prestiżowych międzynarodowych konkursach SEMPO Global Awards i European Search Awards 2016.
Bluerank ma dobre serce i wyróżnienie w konkursie Wiosło CSR 2016

Firmy z Łodzi wiele razy już pokazały, że mają dobre serce. Na ich tle znacząco wyróżnia się Bluerank. Agencja otrzymała wyróżnienie w konkursie „Wiosło CSR 2016” organizowanym przez Gazetę Wyborczą, a jej osiągnięcia na polu pomocy potrzebującym zostały uwzględnione w ,,Raporcie o społecznej odpowiedzialności biznesu w województwie łódzkim”. Wyróżnienie odebrał dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2016. 
Bluerank with 6 nominations for Premier Partner Performance Awards 2016

Bluerank agency has once again been nominated in the international competition. This time, Google hands out prizes for the best online marketing campaigns. The shortlist of the agencies competing for Premier Partner Performance Awards 2016 in 8 categories has just been released. Bluerank is the only agency in the competition to have received the record-breaking number of 6 nominations. Google Partners Accelerate gala ceremony will take place on 5th December 2016 in Dublin.
Bluerank z 6 nominacjami do Premier Partner Performance Awards 2016

Agencja Bluerank po raz kolejny nominowana w międzynarodowym konkursie. Tym razem to Google rozdaje nagrody za najlepsze kampanie marketingu online. Gigant z Mountain View właśnie ogłosił listę nominowanych agencji, które zawalczą o Premier Partner Performance Awards 2016 w 8 kategoriach. Bluerank jest jedyną agencją w całym konkursie, która zdobyła rekordową liczbę 6 nominacji. Uroczysta gala Google Partners Accelerate 2016 odbędzie się 5 grudnia br. w Dublinie.