Bluerank Certyfikowanym Marketing Partnerem DoubleClick’a

Bluerank Certyfikowanym Marketing Partnerem DoubleClick’a

Opublikowany

Bluerank  odebrał Certyfikat Google „DoubleClick Certified Marketing Partner” w kategorii  Data & Measurement. Status partnera został otrzymany w wyniku kilkuetapowego procesu certyfikacji, w którym firma  wykazała się wysokim poziomem wiedzy i efektywności realizowanych działań.

Technologia DoubleClick, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem, zapewnia Bluerank i  marce firmy – Hitspot Media, ponadprzeciętną skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych. Świadczą o tym zadowoleni Klienci oraz nagrody: srebrna statuetka MIXX Awards Europe 2017 (Programmatic Advertising), 2 nagrody European Search Awards 2017 w tym "Innovation – Campaign” oraz wyróżnienie w Konkursie Golden Arrow 2017 (Digital Marketing – Innowacja Internetowa).

W naszej opinii to jeden z najważniejszych certyfikatów branżowych i zarazem potwierdzenie naszej wiedzy. Doskonała znajomość technologii DoubleClick pozwala nam na uzyskanie ponadprzeciętnych wyników sprzedażowych dla naszych Klientów. Tę skuteczność potwierdzają także międzynarodowe nagrody.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank

Dwa projekty, które zostały zrealizowane z pomocą technologii DoubleClick niedawno zdobyły nominacje do Google Premier Partner Awards 2017 w kategorii Display Innovation Award (marka Jean Louis David) i Growing Businesses Online Award (marka Rainbow). Gala rozdania nagród odbędzie się 7 września w Dublinie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.