Bluerank Certyfikowanym Marketing Partnerem DoubleClick’a

Kopiuj tekst

Bluerank Certyfikowanym Marketing Partnerem DoubleClick’a

Opublikowany

Bluerank  odebrał Certyfikat Google „DoubleClick Certified Marketing Partner” w kategorii  Data & Measurement. Status partnera został otrzymany w wyniku kilkuetapowego procesu certyfikacji, w którym firma  wykazała się wysokim poziomem wiedzy i efektywności realizowanych działań.

Technologia DoubleClick, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem, zapewnia Bluerank i  marce firmy – Hitspot Media, ponadprzeciętną skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych. Świadczą o tym zadowoleni Klienci oraz nagrody: srebrna statuetka MIXX Awards Europe 2017 (Programmatic Advertising), 2 nagrody European Search Awards 2017 w tym "Innovation – Campaign” oraz wyróżnienie w Konkursie Golden Arrow 2017 (Digital Marketing – Innowacja Internetowa).

W naszej opinii to jeden z najważniejszych certyfikatów branżowych i zarazem potwierdzenie naszej wiedzy. Doskonała znajomość technologii DoubleClick pozwala nam na uzyskanie ponadprzeciętnych wyników sprzedażowych dla naszych Klientów. Tę skuteczność potwierdzają także międzynarodowe nagrody.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank

Dwa projekty, które zostały zrealizowane z pomocą technologii DoubleClick niedawno zdobyły nominacje do Google Premier Partner Awards 2017 w kategorii Display Innovation Award (marka Jean Louis David) i Growing Businesses Online Award (marka Rainbow). Gala rozdania nagród odbędzie się 7 września w Dublinie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

temu

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.
Zbigniew Nowicki wśród najlepszych menedżerów regionu łódzkiego

temu

Zbigniew Nowicki, Dyrektor Zarządzający Bluerank, znalazł się wśród najlepszych menedżerów 2017 roku regionu łódzkiego. Konkurs zorganizował Dziennik Łódzki i Loża Łódzka Business Centre Club.
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za

Bluerank as a DoubleClick Certified Marketing Partner

A prestigious Google certification ”DoubleClick Certified Marketing Partner”, has been granted to Bluerank in the category of Data & Measurement. The company demonstartes a high level of effectiveness and extensive knowledge in the area of services provided, which was proved by a multi-stage certification process.