Bluerank Certyfikowanym Marketing Partnerem DoubleClick’a

Bluerank Certyfikowanym Marketing Partnerem DoubleClick’a

Opublikowany

Bluerank  odebrał Certyfikat Google „DoubleClick Certified Marketing Partner” w kategorii  Data & Measurement. Status partnera został otrzymany w wyniku kilkuetapowego procesu certyfikacji, w którym firma  wykazała się wysokim poziomem wiedzy i efektywności realizowanych działań.

Technologia DoubleClick, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem, zapewnia Bluerank i  marce firmy – Hitspot Media, ponadprzeciętną skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych. Świadczą o tym zadowoleni Klienci oraz nagrody: srebrna statuetka MIXX Awards Europe 2017 (Programmatic Advertising), 2 nagrody European Search Awards 2017 w tym "Innovation – Campaign” oraz wyróżnienie w Konkursie Golden Arrow 2017 (Digital Marketing – Innowacja Internetowa).

W naszej opinii to jeden z najważniejszych certyfikatów branżowych i zarazem potwierdzenie naszej wiedzy. Doskonała znajomość technologii DoubleClick pozwala nam na uzyskanie ponadprzeciętnych wyników sprzedażowych dla naszych Klientów. Tę skuteczność potwierdzają także międzynarodowe nagrody.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank

Dwa projekty, które zostały zrealizowane z pomocą technologii DoubleClick niedawno zdobyły nominacje do Google Premier Partner Awards 2017 w kategorii Display Innovation Award (marka Jean Louis David) i Growing Businesses Online Award (marka Rainbow). Gala rozdania nagród odbędzie się 7 września w Dublinie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

temu

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

temu

Bluerank jest organizatorem siódmej konferencji Blueffect, która, podobnie jak w ubiegłych latach, odbędzie się w warszawskiej siedzibie Google. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat wiodących trendów digital marketingu i wykorzystaniu technologii przez współczesnych marketerów.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

temu

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.

Bluerank as a DoubleClick Certified Marketing Partner

A prestigious Google certification ”DoubleClick Certified Marketing Partner”, has been granted to Bluerank in the category of Data & Measurement. The company demonstartes a high level of effectiveness and extensive knowledge in the area of services provided, which was proved by a multi-stage certification process.