W Bluerank pracuje się z radością

Kopiuj tekst

W Bluerank pracuje się z radością

Opublikowany

Bluerank, jedna z najlepszych agencji o specjalizacji digital marketing w Polsce, znalazła się w gronie TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Konkurs, który towarzyszył Łódzkim Regionalnym Targom Pracy i Rozwoju Osobistego, zorganizował Urząd Miasta Łodzi.

Łódzkie firmy, które ubiegały się o Tytuł TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi, oceniano pod kątem warunków pracy, wsparcia socjalnego i rozwoju zawodowego pracowników. Dla komisji konkursowej ważne były także aktywne działania charytatywne kandydatów i zdobyte nagrody oraz wyróżnienia branżowe. Wnikliwej analizie poddano łódzkich pracodawców, z których wyłoniono TOP 5: Ariadnę S.A. Fabryka Nici, Bluerank, Fujitsu, Transfer Multisport Elektronik i Uniwersytet Medyczny. Ponadto wyróżniono dwie firmy - LSI Software i Magnetix.
Nagroda Bluerank.JPG
Bluerank dokłada wszelkich starań, aby Pracownicy przychodzili do pracy z pozytywnym nastawieniem, odnajdowali sens w samorozwoju, byciu aktywnym i w działalności charytatywnej. Firma obsługuje najbardziej rozpoznawalne marki w Internecie i jest zarządzana w sposób bardzo nowoczesny. Świadome działania budujące markę Bluerank jako atrakcyjnego pracodawcy będą, także dzięki uzyskanemu tytułowi, jeszcze bardziej intensywne i różnorodne.

Wierzę, że Pracownicy są filarem naszej działalności. Ich poczucie komfortu i zaangażowanie wpływają na wysoką jakość usług firmy, czego dowodem są zadowoleni klienci i prestiżowe nagrody. Każdego roku Bluerank jest wyróżniany przez organizacje branżowe i biznesowe, podmioty, oceniające działalność charytatywną. Powtarzam za Richardem Bransonem „ludzie, ludzie, ludzie” , dlatego w Bluerank słuchamy Pracowników, burzymy schematy i troszczymy się o atrakcyjne formy integracji, rozwijanie pasji  i wspaniałą atmosferę. „Blueranki” przychodzą do pracy z ochotą i radością. 

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank i Aleksandra Rychlik-Traczyk, HR Manager Bluerank

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank i Aleksandra Rychlik-Traczyk, HR Manager Bluerank

Ważnymi elementami pracy, docenianymi przez pracowników Bluerank, są m.in.: elastyczne godziny (możliwość rozpoczynania pracy od 7 do 10 rano), coroczny, kilkudniowy wyjazd integracyjny, opcja pracy zdalnej i korzystania „Bluepakietu”, który rekompensuje znaczną część wydatków na realizację hobby. Atmosfera w pracy pozwala także na swobodny dress code i celebrowanie z humorem i dystansem różnego rodzaju świąt.
Bluerank przykłada wagę do ciągłego uatrakcyjniania i rozwijania warunków pracy. Firma dba m.in. o: aranżację i wyposażenie strefy co-workingowej, gdzie w komfortowym środowisku, na fotelach, kanapach, bez biurek, każdy Pracownik może pracować, odbywać mniej formalne spotkania wewnętrzne lub odpoczywać. Firma wspiera aktywność sportową Pracowników, którzy m.in. regularnie startują w biegach i maratonach, a za pomocą „Bluechallenge” liczą kalorie, zamieniają je na środki finansowe i przekazują Fundacji Gajusz.
Akcje charytatywne, które angażują Pracowników Bluerank to m.in.: zbiórki krwi, poczęstunek ciepłym posiłkiem, przygotowany dla najbardziej potrzebujących łodzian (grudniowa akcja „Internety mają serca”), udział w maratonie DOZ i Łódź Business Run, pomoc Waldemarowi Jagiełło (utalentowany strażak, który startował w największych na świecie zawodach pływackich dla strażaków i policjantów w USA) oraz wsparcie finansowe rehabilitacji Hani, cierpiącej na Zespół Angelmana. Działalność Bluerank na polu charytatywnym została wyróżniona nagrodą” Wiosło CSR 2016.
O rozwoju firmy świadczy także prowadzony nabór oraz bardzo intensywnie powiększający się zespół. Obecnie rekrutacja prowadzona jest dla dziesięciu stanowisk. Więcej informacji: https://www.bluerank.pl/kariera/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

temu

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.
Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

temu

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.
Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

temu

Innowacyjna kampania Hitspot Media by Bluerank została nagrodzona po raz drugi. Kampania personalizacyjna dla marki Mitsubishi została wyróżniona w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
Hitspot Media z nominacją w konkursie Golden Arrow 2017

temu

Hitspot Media, nowa marka Bluerank dedykowana działaniom personalizacyjnym i data-driven marketingu, z kolejną nominacją. Wraz z Mitsubishi Motors Polska ma szansę zdobyć nagrodę za najlepszą kampanię w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.

United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.