United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

Kopiuj tekst

Informacja prasowa

United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

Opublikowany

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Porozumienie BlueAlliance to platforma współpracy biznesowej dziewięciu agencji europejskich, pochodzących z Chorwacji, Czech, Litwy, Polski, Rumunii, Słowacji, Ukrainy i Węgier. Firmy tworzące BlueAlliance pragną rozszerzać działalność poza swoje terytorium i tym samym oferować obecnym oraz przyszłym klientom usługi na innych niż własne, rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Filarem porozumienia jest działalność partnerska oraz wymiana wiedzy i doświadczeń, poparta znajomością lokalnych uwarunkowań. Prace nad zawiązaniem współpracy trwały od 2016 roku i doprowadziły do powstania partnerstwa, które łączy agencje o podobnej specjalizacji, misjach i wartościach. Są to całkowicie niezależne i doświadczone podmioty biznesowe, o bardzo wysokich kompetencjach z obszaru digital - wszystkie posiadają certyfikację Google Premier Partner. Agencje, które przystąpiły do porozumienia, są także ekspertami na rynkach lokalnych w kluczowych obszarach dotychczasowej działalności Bluerank, tj.: Digital Analytics, SEO, Paid Search i Social Media.
BlueAlliance obecnie tworzą:
Aweb (Ukraina),
Bluerank (Polska),
Effectix (Czechy),
eStrategai (Litwa),
GrowwwDigital (Węgry),
INTREN (Węgry),
KGMedia (Chorwacja),
PizzaSEO (Słowacja),
WebDigital (Rumunia).

Porozumienie gwarantuje agencjom, które je tworzą niezależność i prawo do posługiwania się własną nazwą i logotypem. Genezą powstania BlueAlliance jest potrzeba realizowania misji, która pozwala pomagać klientom wszystkich zainteresowanych agencji w zaspakajaniu potrzeb związanych z rozwojem i ekspansją na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Wierzę, że tylko lokalne agencje – liderzy obszaru - posiadają najlepszą znajomość potrzeb rynkowych występujących na ich terytorium. Oprócz znajomości języka, agencje zgromadziły wiedzę o przyzwyczajeniach i unikatowych zachowaniach internautów danego kraju, a własną działalność wspierają lokalnymi kontaktami biznesowymi. Cieszę się, że nasza inicjatywa spotkała się z tak dużym entuzjazmem ze strony innych Google Premier Partners. To oznacza, że wspólnie otwieramy naszym klientom drzwi na rynki zagraniczne i powiększamy europejski obszar działania, tym bardziej, że w BlueAlliance już za moment pojawią się nowi członkowie - dodaje.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank.

Porozumienie, powołujące partnerstwo BlueAlliance podpisano w trakcie warsztatów wymiany wiedzy i doświadczeń biznesowych, odbywających się pod koniec sierpnia w łódzkiej siedzibie Bluerank. Na inauguracyjnym spotkaniu byli obecni przedstawiciele Google Polska. 
BlueAlliance w liczbach:
388 certyfikatów,
317 pracowników,
1474 projektów,
61 nagród,
ponad 15 mln euro obsługiwanego budżetu.
#BlueAlliance #UnitedWeClick #CEEPremierPartnersAlliance
Zapraszamy do odwiedzin oficjalnej strony internetowej BlueAlliance:

BLUEALLIANCE

http://bluealliance.eu/

BlueAlliance LOGO_zatwierdzone-01.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły

United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.