United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

Kopiuj tekst

Informacja prasowa

United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

Opublikowany

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Porozumienie BlueAlliance to platforma współpracy biznesowej dziewięciu agencji europejskich, pochodzących z Chorwacji, Czech, Litwy, Polski, Rumunii, Słowacji, Ukrainy i Węgier. Firmy tworzące BlueAlliance pragną rozszerzać działalność poza swoje terytorium i tym samym oferować obecnym oraz przyszłym klientom usługi na innych niż własne, rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Filarem porozumienia jest działalność partnerska oraz wymiana wiedzy i doświadczeń, poparta znajomością lokalnych uwarunkowań. Prace nad zawiązaniem współpracy trwały od 2016 roku i doprowadziły do powstania partnerstwa, które łączy agencje o podobnej specjalizacji, misjach i wartościach. Są to całkowicie niezależne i doświadczone podmioty biznesowe, o bardzo wysokich kompetencjach z obszaru digital - wszystkie posiadają certyfikację Google Premier Partner. Agencje, które przystąpiły do porozumienia, są także ekspertami na rynkach lokalnych w kluczowych obszarach dotychczasowej działalności Bluerank, tj.: Digital Analytics, SEO, Paid Search i Social Media.
BlueAlliance obecnie tworzą:
Aweb (Ukraina),
Bluerank (Polska),
Effectix (Czechy),
eStrategai (Litwa),
GrowwwDigital (Węgry),
INTREN (Węgry),
KGMedia (Chorwacja),
PizzaSEO (Słowacja),
WebDigital (Rumunia).

Porozumienie gwarantuje agencjom, które je tworzą niezależność i prawo do posługiwania się własną nazwą i logotypem. Genezą powstania BlueAlliance jest potrzeba realizowania misji, która pozwala pomagać klientom wszystkich zainteresowanych agencji w zaspakajaniu potrzeb związanych z rozwojem i ekspansją na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Wierzę, że tylko lokalne agencje – liderzy obszaru - posiadają najlepszą znajomość potrzeb rynkowych występujących na ich terytorium. Oprócz znajomości języka, agencje zgromadziły wiedzę o przyzwyczajeniach i unikatowych zachowaniach internautów danego kraju, a własną działalność wspierają lokalnymi kontaktami biznesowymi. Cieszę się, że nasza inicjatywa spotkała się z tak dużym entuzjazmem ze strony innych Google Premier Partners. To oznacza, że wspólnie otwieramy naszym klientom drzwi na rynki zagraniczne i powiększamy europejski obszar działania, tym bardziej, że w BlueAlliance już za moment pojawią się nowi członkowie - dodaje.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank.

Porozumienie, powołujące partnerstwo BlueAlliance podpisano w trakcie warsztatów wymiany wiedzy i doświadczeń biznesowych, odbywających się pod koniec sierpnia w łódzkiej siedzibie Bluerank. Na inauguracyjnym spotkaniu byli obecni przedstawiciele Google Polska. 
BlueAlliance w liczbach:
388 certyfikatów,
317 pracowników,
1474 projektów,
61 nagród,
ponad 15 mln euro obsługiwanego budżetu.
#BlueAlliance #UnitedWeClick #CEEPremierPartnersAlliance
Zapraszamy do odwiedzin oficjalnej strony internetowej BlueAlliance:

BLUEALLIANCE

http://bluealliance.eu/

BlueAlliance LOGO_zatwierdzone-01.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za
Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

temu

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.
W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

temu

W listopadzie reprezentanci firm zrzeszonych w e-Izbie - Awin, Bluerank, Tradedoubler i Tradetracker - zainaugurowali nową grupę merytoryczną pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej: Performance Marketing w służbie cyfrowego biznesu. Grupa planuje zaangażować w działania stowarzyszenia e-commerce z Europy m.in. z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii, z którymi e-Izba współpracuje.
Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

temu

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.

United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.