United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

Informacja prasowa

United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

Opublikowany

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Porozumienie BlueAlliance to platforma współpracy biznesowej dziewięciu agencji europejskich, pochodzących z Chorwacji, Czech, Litwy, Polski, Rumunii, Słowacji, Ukrainy i Węgier. Firmy tworzące BlueAlliance pragną rozszerzać działalność poza swoje terytorium i tym samym oferować obecnym oraz przyszłym klientom usługi na innych niż własne, rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Filarem porozumienia jest działalność partnerska oraz wymiana wiedzy i doświadczeń, poparta znajomością lokalnych uwarunkowań. Prace nad zawiązaniem współpracy trwały od 2016 roku i doprowadziły do powstania partnerstwa, które łączy agencje o podobnej specjalizacji, misjach i wartościach. Są to całkowicie niezależne i doświadczone podmioty biznesowe, o bardzo wysokich kompetencjach z obszaru digital - wszystkie posiadają certyfikację Google Premier Partner. Agencje, które przystąpiły do porozumienia, są także ekspertami na rynkach lokalnych w kluczowych obszarach dotychczasowej działalności Bluerank, tj.: Digital Analytics, SEO, Paid Search i Social Media.
BlueAlliance obecnie tworzą:
Aweb (Ukraina),
Bluerank (Polska),
Effectix (Czechy),
eStrategai (Litwa),
GrowwwDigital (Węgry),
INTREN (Węgry),
KGMedia (Chorwacja),
PizzaSEO (Słowacja),
WebDigital (Rumunia).

Porozumienie gwarantuje agencjom, które je tworzą niezależność i prawo do posługiwania się własną nazwą i logotypem. Genezą powstania BlueAlliance jest potrzeba realizowania misji, która pozwala pomagać klientom wszystkich zainteresowanych agencji w zaspakajaniu potrzeb związanych z rozwojem i ekspansją na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Wierzę, że tylko lokalne agencje – liderzy obszaru - posiadają najlepszą znajomość potrzeb rynkowych występujących na ich terytorium. Oprócz znajomości języka, agencje zgromadziły wiedzę o przyzwyczajeniach i unikatowych zachowaniach internautów danego kraju, a własną działalność wspierają lokalnymi kontaktami biznesowymi. Cieszę się, że nasza inicjatywa spotkała się z tak dużym entuzjazmem ze strony innych Google Premier Partners. To oznacza, że wspólnie otwieramy naszym klientom drzwi na rynki zagraniczne i powiększamy europejski obszar działania, tym bardziej, że w BlueAlliance już za moment pojawią się nowi członkowie - dodaje.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank.

Porozumienie, powołujące partnerstwo BlueAlliance podpisano w trakcie warsztatów wymiany wiedzy i doświadczeń biznesowych, odbywających się pod koniec sierpnia w łódzkiej siedzibie Bluerank. Na inauguracyjnym spotkaniu byli obecni przedstawiciele Google Polska. 
BlueAlliance w liczbach:
388 certyfikatów,
317 pracowników,
1474 projektów,
61 nagród,
ponad 15 mln euro obsługiwanego budżetu.
#BlueAlliance #UnitedWeClick #CEEPremierPartnersAlliance
Zapraszamy do odwiedzin oficjalnej strony internetowej BlueAlliance:

BLUEALLIANCE

http://bluealliance.eu/

BlueAlliance LOGO_zatwierdzone-01.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
BlueAlliance rośnie w siłę

temu

BlueAlliance - porozumienie agencji premier partner z regionu CEE, przyjęło nowych członków i powiększyło obszar wpływów biznesowych. Piątego i szóstego marca 2018 roku w Budapeszcie odbyło się drugie spotkanie organizacji, na którym m.in. powołano zarząd.
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Data Studio – nowy certyfikat dla Bluerank

temu

Do listy zdobytych przez Bluerank certyfikatów produktowych dołączył kolejny - Data Studio. To pierwsze takie wyróżnienie dla polskiej agencji, które potwierdza najwyższy standard raportowania analitycznego.
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za