Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

Kopiuj tekst

Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

Opublikowany

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.

Siedem czołowych agencji, zajmujących się marketingiem internetowym w Europie, ogłosiło zjednoczenie swoich sił  w międzynarodowym porozumieniu - Dall int. Agencje członkowskie należą do 3% najlepszych partnerów Google (Google Premier Partners) w rejonie EMEA. Decyzja o sformalizowaniu współpracy zapadła w siedzibie Google w Dublinie.
Sojusz tworzy grupa najlepszych w branży, niezależnych agencji, zajmujących się marketingiem internetowym, które oferują rozwiązania skoncentrowane na kliencie i jakości jego obsługi w większym stopniu niż duże, międzynarodowe grupy mediowe. Filarem porozumienia jest otwarta i sprawna wymiana specjalistycznej wiedzy dotyczącej lokalnych rynków: belgijskiego, brytyjskiego, francuskiego, holenderskiego, niemieckiego, polskiego, skandynawskiego, włoskiego, a także rynków ze Wschodniej i Centralnej Europy. Zjednoczone agencje deklarują, że wspólnie mogą skuteczniej niż kiedykolwiek pracować nad rozwojem międzynarodowych projektów swoich klientów.
Siłę Dall int. potwierdzają liczby: minimum 400 specjalistów, 50 firmowych certyfikatów i ponad 1000 klientów branży marketingu internetowego, analityki oraz automatyzacji marketingu w sektorze B2B oraz B2C w Europie. Dla założycieli Dal Int. duże znaczenie mają wartości, którymi na co dzień kierują się partnerzy organizacji: jakość usług, transpartentość działań, skoncentrowanie na potrzebach klientów i odbiorców ich usług lub produktów. Niemniej ważna jest sprawna wymiana wiedzy i doświadczeń, prowadzona z dbałością o uważną obserwację trendów. Oczekuje się, że do końca tego roku sojusz powiększy swój zasięg dzięki nowym członkom – niezależnym agencjom z pozostałych państw europejskich.
Dall int.

Dall int.

Dall int. obecnie współtworzą:

AWE (Francja),
Bluerank (Polska),
Rich Clicks (Włochy),
Sleeping Giant Media (Wielka Brytania),
Traffic Builders (Holandia),
Universem (Belgia),
Web2Media (Dania, Norwegia, Szwecja).

W nieustannie zmieniającym się świecie digital trzeba utrzymywać pozycję lidera, będąc gwarantem posiadania aktualnej wiedzy z branży w skali globalnej. Dzięki porozumieniu, nasi klienci mają możliwość korzystania z usług wiodących agencji w Europie, działających w oparciu o uzyskanie najlepszych wyników, które przynoszą najwyższą jakość

Allan Jørgensen, przewodniczący Dall int.

Współzałożycielem Dall int. jest polska agencja Bluerank, specjalizująca się w dostarczaniu usług z obszaru marketingu internetowego, w tym m.in.: SEO, Digital Analytics, Paid Search, Social Media oraz opracowywaniu strategii obecności marki online.

Jesteśmy dumni z naszej obecności w tym elitarnym gronie oraz z tego, że możemy wyznaczać naszym klientom najlepsze z możliwych standardów marketingu internetowego, a także oferować międzynarodowy zasięg. Oprócz działalności stowarzyszenia na zewnątrz, opracowaliśmy wewnętrzny program szkoleń i dzielenia się wiedzą, zapewniając naszym pracownikom dostęp do najlepszych i najświeższych informacji, co w przyszłości przełoży się na bezpośrednie korzyści dla naszych klientów.

Zbigniew Nowicki wiceprzewodniczący Dall int. oraz Managing Director Bluerank.

Oficjalna strona Dall int.: dall-int.com
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat niniejszej publikacji, prosimy o kontakt ze Zbigniewem Nowickim, z.nowicki@bluerank.pl, +48 502 593 293 lub Allanem Jørgensenem, info@dall-int.com, +45 22 36 89 05.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
BlueAlliance rośnie w siłę

temu

BlueAlliance - porozumienie agencji premier partner z regionu CEE, przyjęło nowych członków i powiększyło obszar wpływów biznesowych. Piątego i szóstego marca 2018 roku w Budapeszcie odbyło się drugie spotkanie organizacji, na którym m.in. powołano zarząd.
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Data Studio – nowy certyfikat dla Bluerank

temu

Do listy zdobytych przez Bluerank certyfikatów produktowych dołączył kolejny - Data Studio. To pierwsze takie wyróżnienie dla polskiej agencji, które potwierdza najwyższy standard raportowania analitycznego.
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za

W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

W listopadzie reprezentanci firm zrzeszonych w e-Izbie - Awin, Bluerank, Tradedoubler i Tradetracker - zainaugurowali nową grupę merytoryczną pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej: Performance Marketing w służbie cyfrowego biznesu. Grupa planuje zaangażować w działania stowarzyszenia e-commerce z Europy m.in. z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii, z którymi e-Izba współpracuje.