W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

Opublikowany

W listopadzie reprezentanci firm zrzeszonych w e-Izbie - Awin, Bluerank, Tradedoubler i Tradetracker - zainaugurowali nową grupę merytoryczną pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej: Performance Marketing w służbie cyfrowego biznesu. Grupa planuje zaangażować w działania stowarzyszenia e-commerce z Europy m.in. z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii, z którymi e-Izba współpracuje.

Performance marketing jest obecnie jedną z najczęściej omawianych gałęzi marketingu, która szybko ewoluuje, poszerzając możliwości wykorzystania go w najbardziej efektywny dla biznesu sposób. Optymalizacja procesu pozyskania klienta i zakończenie go sprzedażą - to zalety działań performance'owych, które daje zaawansowana analityka. Sprzedaż odbywa się tam, gdzie są klienci. A ci, jak wiemy z licznych raportów, także e-Izby, są bardzo aktywni w Internecie. Niezależnie od branży - czy to spożywcza, finansowa, odzieżowa etc., na którymś z etapów procesu zakupowego klient zetknie się z firmą lub produktem w sieci, a bogata oferta narzędzi performance marketingu pomoże ten proces sfinalizować zakupem. Z uwagi na rosnące znaczenie umiejętnego wykorzystania big data i działań performance marketingu w sprzedaży online, e-Izba powołała specjalną grupę merytoryczną, aby wspierać firmy w jak najlepszym wykorzystaniu możliwości marketingu efektywnościowego.

Rola performance marketingu rośnie i staje się on jednym z kluczowych obszarów marketingu dla firm aktywnych biznesowo w Internecie. Jednocześnie brakuje na rynku platformy, która byłaby źródłem rzetelnej wiedzy i aktualnych trendów w marketingu efektywnościowym oraz organizatorem inicjatyw, wspierających biznes w optymalizacji procesów performance marketingowych tak, aby jak najlepiej realizowały wytyczone cele. Wierzę, że nasza Grupa działająca w e-Izbie wypełni tę lukę i wspólnie z ekspertami z międzynarodowej branży performance stworzymy wartościowe projekty, które przyczynią się do lepszego wykorzystania performance marketingu w branży cyfrowej.

Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady e-Izby, Dyrektor Zarządzający w Bluerank

Zbigniew Nowicki

Zbigniew Nowicki

W 2018 roku Grupa planuje:
- organizację konferencji performance marketing,
- przeprowadzenie badań z zakresu performance marketingu i wydanie branżowych raportów,
- organizację konkursu dla specjalistów z branży,
- opracowywanie i promowanie rozwiązań performance dla sklepów internetowych oraz branży finansowej.
W pracach grupy uczestniczą: Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady e-Izby, Dyrektor Zarządzający, Bluerank; Łukasz Szymula Członek Rady e-Izby, Regional Director CEE Tradedoubler, Mateusz Łukaniuk ‎Managing Director CEE - ‎Awin Global oraz Justyna Sobolak Group Account Director w TradeTracker Poland. Razem ze stowarzyszeniami e-commerce w Europie, Grupa planuje organizację dużego wydarzenia w tej części Europy. Pomysł pojawił się podczas Forum Gospodarki Cyfrowej, które odbyło się 9 listopada w Warszawie, na którym na zaproszenie e-Izby gościli eksperci ze stowarzyszeń zrzeszonych w Ecommerce Europe, a dokładnie z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii. Koordynatorem wydarzenia ze strony e-Izby będzie Paulina Wojczyńska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

temu

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

temu

Bluerank jest organizatorem siódmej konferencji Blueffect, która, podobnie jak w ubiegłych latach, odbędzie się w warszawskiej siedzibie Google. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat wiodących trendów digital marketingu i wykorzystaniu technologii przez współczesnych marketerów.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

temu

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.