W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

Kopiuj tekst

W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

Opublikowany

W listopadzie reprezentanci firm zrzeszonych w e-Izbie - Awin, Bluerank, Tradedoubler i Tradetracker - zainaugurowali nową grupę merytoryczną pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej: Performance Marketing w służbie cyfrowego biznesu. Grupa planuje zaangażować w działania stowarzyszenia e-commerce z Europy m.in. z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii, z którymi e-Izba współpracuje.

Performance marketing jest obecnie jedną z najczęściej omawianych gałęzi marketingu, która szybko ewoluuje, poszerzając możliwości wykorzystania go w najbardziej efektywny dla biznesu sposób. Optymalizacja procesu pozyskania klienta i zakończenie go sprzedażą - to zalety działań performance'owych, które daje zaawansowana analityka. Sprzedaż odbywa się tam, gdzie są klienci. A ci, jak wiemy z licznych raportów, także e-Izby, są bardzo aktywni w Internecie. Niezależnie od branży - czy to spożywcza, finansowa, odzieżowa etc., na którymś z etapów procesu zakupowego klient zetknie się z firmą lub produktem w sieci, a bogata oferta narzędzi performance marketingu pomoże ten proces sfinalizować zakupem. Z uwagi na rosnące znaczenie umiejętnego wykorzystania big data i działań performance marketingu w sprzedaży online, e-Izba powołała specjalną grupę merytoryczną, aby wspierać firmy w jak najlepszym wykorzystaniu możliwości marketingu efektywnościowego.

Rola performance marketingu rośnie i staje się on jednym z kluczowych obszarów marketingu dla firm aktywnych biznesowo w Internecie. Jednocześnie brakuje na rynku platformy, która byłaby źródłem rzetelnej wiedzy i aktualnych trendów w marketingu efektywnościowym oraz organizatorem inicjatyw, wspierających biznes w optymalizacji procesów performance marketingowych tak, aby jak najlepiej realizowały wytyczone cele. Wierzę, że nasza Grupa działająca w e-Izbie wypełni tę lukę i wspólnie z ekspertami z międzynarodowej branży performance stworzymy wartościowe projekty, które przyczynią się do lepszego wykorzystania performance marketingu w branży cyfrowej.

Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady e-Izby, Dyrektor Zarządzający w Bluerank

Zbigniew Nowicki

Zbigniew Nowicki

W 2018 roku Grupa planuje:
- organizację konferencji performance marketing,
- przeprowadzenie badań z zakresu performance marketingu i wydanie branżowych raportów,
- organizację konkursu dla specjalistów z branży,
- opracowywanie i promowanie rozwiązań performance dla sklepów internetowych oraz branży finansowej.
W pracach grupy uczestniczą: Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady e-Izby, Dyrektor Zarządzający, Bluerank; Łukasz Szymula Członek Rady e-Izby, Regional Director CEE Tradedoubler, Mateusz Łukaniuk ‎Managing Director CEE - ‎Awin Global oraz Justyna Sobolak Group Account Director w TradeTracker Poland. Razem ze stowarzyszeniami e-commerce w Europie, Grupa planuje organizację dużego wydarzenia w tej części Europy. Pomysł pojawił się podczas Forum Gospodarki Cyfrowej, które odbyło się 9 listopada w Warszawie, na którym na zaproszenie e-Izby gościli eksperci ze stowarzyszeń zrzeszonych w Ecommerce Europe, a dokładnie z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii. Koordynatorem wydarzenia ze strony e-Izby będzie Paulina Wojczyńska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

temu

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.
Zbigniew Nowicki wśród najlepszych menedżerów regionu łódzkiego

temu

Zbigniew Nowicki, Dyrektor Zarządzający Bluerank, znalazł się wśród najlepszych menedżerów 2017 roku regionu łódzkiego. Konkurs zorganizował Dziennik Łódzki i Loża Łódzka Business Centre Club.
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za

Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.