Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

Kopiuj tekst

Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

Opublikowany

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.

MIXX Awards to najważniejsze wydarzenie dla polskiej branży reklamowej. Podczas uroczystej Gali nagrody przyznawane są twórcom kampanii reklamowych, wykorzystujących do ich realizacji przynajmniej jeden kanał digital. Konkurs co roku wyróżnia także osoby oraz firmy o wyjątkowych zasługach dla digitalowego środowiska. Wczoraj, 30 listopada, w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, odbyło się wręczenie nagród i wyróżnień MIXX Awards 2017.
Jury, które składa się z najbardziej doświadczonych specjalistów w branży, wybrało laureatów aż 20 kategorii. Brąz w sektorze „Best Use of Technology” odebrali przedstawiciele firm Bluerank i Rainbow. Nagrodzono sukces wdrożenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które skutecznie wsparły sprzedaż wycieczek online drugiego największego operatora turystycznego w Polsce.
Statuetka MIXX Awards 2017

Statuetka MIXX Awards 2017

Technologia, a także autorskie, innowacyjne rozwiązania i udana, bardzo bliska, pełna zaufania współpraca pomiędzy naszymi firmami okazały się być kluczem do sukcesu. W ten sposób stworzyliśmy najbardziej skuteczną kampanię reklamową w polskim kanale digital, biorąc pod uwagę branżę turystyczną.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank

Sukces efektywności kampanii leży w umiejętnemu zastosowaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych oraz reklamie, która okazała się nadzwyczaj efektywna.

Stworzyliśmy spersonalizowany mechanizm, wspierający zarządzanie komunikacją wielokanałową, skonstruowany w oparciu o model Data-Driven - atrybucję konwersji. Rozwiązanie to umożliwiło bardzo skuteczną optymalizację budżetu mediowego.

ANETA MONDRY-GAŁECKA, PERFORMANCE MARKETING DIRECTOR BLUERANK

Bardzo wszechstronnie zarządzaliśmy kampaniami, czerpiąc informacje i analizując dane z niemal wszystkich źródeł. Stworzyliśmy także model atrybucji konwersji Data-Driven i dodaliśmy kreacje Display 1 do 1. Szukając rozwiązań technologicznych, opieraliśmy się na twardych danych i rezygnowaliśmy ze standardowego podejścia do zadania .

Jacek Tkaczuk,CTO Hitspot Media – marki należącej do Bluerank, odpowiedzialnej za wdrożenie kampanii personalizowanej Rainbow

Kampania dla Rainbow zdobyła już w tym roku dwie nagrody European Search Awards - w kategoriach: „Best Use Of Search – Travel/Leisure” i ,,Innovation – Campaign”.  

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za
W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

temu

W listopadzie reprezentanci firm zrzeszonych w e-Izbie - Awin, Bluerank, Tradedoubler i Tradetracker - zainaugurowali nową grupę merytoryczną pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej: Performance Marketing w służbie cyfrowego biznesu. Grupa planuje zaangażować w działania stowarzyszenia e-commerce z Europy m.in. z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii, z którymi e-Izba współpracuje.
Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

temu

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.
United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

temu

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.
. Wydarzenie za