Data Studio – nowy certyfikat dla Bluerank

Data Studio – nowy certyfikat dla Bluerank

Opublikowany

Do listy zdobytych przez Bluerank certyfikatów produktowych dołączył kolejny - Data Studio. To pierwsze takie wyróżnienie dla polskiej agencji, które potwierdza najwyższy standard raportowania analitycznego.

Tegoroczne pojawienie się na rynku narzędzia Data Studio, oferowanego przez Google, znacząco ułatwiło i usprawniło raportowanie danych z działań online. Data Studio służy tworzeniu wizualizacji i raportowaniu danych m.in. z produktów Google (Analytics, AdWords, Search Console, DoubleClick i YouTube), plików csv i baz danych. Dzięki dodatkowym konektorom zbudowanym przez społeczność, do raportu można dodać również informacje odnośnie ruchu na Facebooku, Twitterze, Vimeo i innych.
Certyfikat Data Studio, który otrzymała firma Bluerank, potwierdza biegłą znajomość możliwości tego nowego narzędzia, a tym samym umiejętność tworzenia raportów o najwyższej jakości. Są to dokumenty, w których dane - poddawane analizie, przedstawione są nad wyraz precyzyjnie (w oparciu o przyłączenie wszystkich źródeł i segmentów) oraz zestawione ze sobą w taki sposób, aby wnioskowanie analityków i managerów mogło być nie tylko prawidłowe, ale i wyjątkowo skuteczne.   
Data Studio jest bezpłatnym narzędziem, które przełamuje barierę cenową i technologiczną na polskim rynku. Jego pojawienie się sprawiło, że zakres możliwości przedstawienia wizualizacji danych jest znacznie szerszy – mamy do czynienia ze zwiększeniem dostępu do danych, a tym samym prowadzeniem skuteczniejszej ich analizy. Certyfikacja, którą przyznaje Google, poświadcza obszerną wiedzę o Data Studio, znajomość możliwości narzędzia i sprawność posługiwania szeroką gamą jego funkcjonalności.
Bardzo ważna jest przejrzystość wizualna raportów, które konstruowane są w oparciu o narzędzie Data Studio. Dokumenty, pomimo zawartości bardzo wielu danych, pochodzących z wielu obszarów, są przejrzyste, atrakcyjne wizualnie, tworzone z wykorzystywaniem elementów graficznych, które są popularne i nowoczesne.

W naszej codziennej praktyce projektowej widzimy, jak ogromne znaczenie dla Klienta ma przejrzysta wizualizacja danych, pozwalająca na łatwe wyciąganie istotnych biznesowo wniosków. Data Studio - darmowe, ogólnodostępne i świetnie zintegrowane z innymi usługami Google narzędzie, dołączyło do listy programów, bez których nie wyobrażamy sobie dnia pracy. Tworzone w nim raporty i analizy pomagają nam czuwać nad poprawnością danych i wyjaśniać Klientom znaczenie ich danych. Zdobyty certyfikat potwierdził nasze kompetencje w obszarze przetwarzania i wizualizacji danych przy pomocy Data Studio 

Karolina Lejman, Digital Analytics Business Manager, Bluerank

Narzędzie jest dynamicznie aktualizowane, dlatego Bluerank na bieżąco monitoruje wszelkie modyfikacje, które firma Google wprowadza w Data Studio. Do programu cyklicznie dodawane są nowe funkcjonalności i tak np. po ostatnich aktualizacjach, w raportach pojawiła się informacja o próbkowaniu, do galerii wykresów dodano tabelę przestawną oraz możliwość modyfikowania nazwy, formatu i sposobu pokazywania zmiennych za pomocą kilku kliknięć. 
Uzyskany przez Bluerank certyfikat, jest, jak do tej pory, jedynym na polskim rynku.   

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
BlueAlliance rośnie w siłę

temu

BlueAlliance - porozumienie agencji premier partner z regionu CEE, przyjęło nowych członków i powiększyło obszar wpływów biznesowych. Piątego i szóstego marca 2018 roku w Budapeszcie odbyło się drugie spotkanie organizacji, na którym m.in. powołano zarząd.
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za
Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

temu

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.