Zbigniew Nowicki wśród najlepszych menedżerów regionu łódzkiego

Kopiuj tekst

Zbigniew Nowicki wśród najlepszych menedżerów regionu łódzkiego

Opublikowany

Zbigniew Nowicki, Dyrektor Zarządzający Bluerank, znalazł się wśród najlepszych menedżerów 2017 roku regionu łódzkiego. Konkurs zorganizował Dziennik Łódzki i Loża Łódzka Business Centre Club.

Jubileuszowa – 10. edycja konkursu wyłoniła najlepszych menedżerów regionu łódzkiego w trzech kategoriach: duża firma, średnia firma oraz mikro i małe przedsiębiorstwa. Kapituła, która dokonała ostatecznego wyboru laureatów spośród wszystkich zgłoszeń, składa się m.in. z: wojewody łódzkiego, marszałka województwa łódzkiego, prezydent Łodzi, rektorów Uniwersytetu Łódzkiego i Politechniki Łódzkiej oraz prezesa i wiceprezesa Polska Press Oddział w Łodzi, kanclerza i dyrektora Loży Łódzkiej BCC, a także redaktora naczelnego „Dziennika Łódzkiego”.
Konkurs wspiera i honoruje działalność tych menedżerów, którzy - rozwijając łódzkie firmy, pozostają wrażliwi społecznie i dobrymi praktykami zachęcają pracowników i firmy partnerskie do prowadzenia działalności charytatywnej. To także wyróżnienie osób, które w wyjątkowy sposób dbają o pracowników: ich rozwój, poszerzanie wiedzy merytorycznej, komfort pracy, odpowiednie - satysfakcjonujące wynagrodzenie, benefity oraz atmosferę, która sprzyja zawiązywaniu trwałych, przyjacielskich relacji.
Zbigniew Nowicki, Dyrektor Zarządzający Bluerank, odbierając dyplom podkreślił, że sposób kierowania firmą, który zwrócił uwagę kapituły konkursowej, dzieli wraz z Maciejem Gałeckim, CEO Bluerank. To wyróżnienie dla zasług całego zarządu firmy.

Jestem przekonany, że Bluerank może rozwijać się tak wszechstronnie, ponieważ tę firmę tworzy osobowość naszych pracowników - Blueranków, którzy są kreatywni, odważni i wrażliwi. Spędzamy dni pracy w świecie digital marketingu, ale twardo stąpamy po ziemi i dostrzegamy ludzi w potrzebie. Wiem, że razem potrafimy zmieniać otoczenie, w tym świat naszych sąsiadów – łodzian, i dokładamy naszą cegiełkę do kształtowania pozytywnego wizerunku naszego miasta i regionu.

Zbigniew Nowicki, Dyrektor Zarządzający, Bluerank 

Agnieszka i Zbigniew Nowiccy na gali konkursu Menedżer Roku 2017 Regionu Łódzkiego

Agnieszka i Zbigniew Nowiccy na gali konkursu Menedżer Roku 2017 Regionu Łódzkiego

Bluerank – agencję zajmującą się kompleksową obsługą firm z zakresu digital marketingu, tworzą osoby, które chętnie angażują się w działalność charytatywną. Zbigniew Nowicki, Dyrektor Zarządzający, uruchomił już trzy edycje akcji „Internety mają serca”, dzięki której wraz z pracownikami Bluerank i pozostałych łódzkich firm rozdał na ulicy Piotrkowskiej potrzebującym łodzianom 1200 litrów ciepłej zupy. Wśród beneficjentów, którzy regularnie otrzymują wsparcie finansowe i  merytoryczne jest m.in. Fundacja Gajusz. Pracownicy firmy uczestniczą w wewnętrznej akcji, zachęcającej do uprawiania sportu – Bluechallenge, dzięki której podsumowane spalone kalorie zamieniane są na środki pieniężne, trafiające następnie do podopiecznych Fundacji
Bluerank w 2017 roku zwiększył liczebność zespołu o 40 osób. Firma obecnie zatrudnia ponad 100 pracowników i prowadzi ciągłą rekrutację. Zarządzający Bluerank deklarują silne związki z Łodzią i chęć aktywnego współtworzenia środowiska biznesowego w regionie łódzkim. Do zeszłorocznych sukcesów firmy należą m.in.:  trzy nagrody European Search Awards, w tym – "Best Large Integrated Search Agency", która oznacza, że firma jest jedną z najlepszych agencji marketingu online w Europie; dwie nagrody MIXX Awards 2017 (europejska i polska edycja konkursu), wyróżnienie Golden Arrow i trzy nominacje do Google Premier Partner Awards 2017. Bluerank zainicjował międzynarodowe partnerstwo biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej – BlueAlliance, i współtworzy Dall – partnerstwo niezależnych agencji z Europy Zachodniej. Firma odebrała też dwa ważne certyfikaty: Google „DoubleClick Certified Marketing Partner” w kategorii  Data & Measurement i Google Data Studio oraz nagrodę „TOP5 Pracodawcy Miasta Łodzi”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

temu

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za
Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

temu

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.

Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.