Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Kopiuj tekst

Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Opublikowany

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.

Google Optimize to narzędzie, służące wykonywaniu testów na stronach internetowych, a jego ogromną zaletą jest łatwość i elastyczność, które pozwalają na przeprowadzanie prostych testów bez dostępu do kodu strony i wiedzy programistycznej. Bardzo często prowadzenie tego typu czynności jest utrudnione przez brak zasobów IT klientów i czas realizacji zaplanowanych działań. Na rynku e-commerce szybkość przeprowadzania testów i możliwość wyciągania trafnych wniosków może stanowić o przewadze strategicznej.
Certyfikacja składała się z dwóch etapów: testu teoretycznego i części praktycznej, polegającej m.in. na przygotowaniu case study z wykorzystania narzędzia Google Optimize. Zdobyty certyfikat potwierdza najwyższe umiejętności specjalistów Bluerank i daje gwarancje Klientom, że powierzone agencji projekty są prowadzone na najwyższym poziomie.

Zdobyty certyfikat Google Optimize potwierdza naszą wiedzę i umiejętności wykorzystania testów do poprawy wskaźników skuteczności i w efekcie zdolności do wspierania naszych klientów w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych. Wyróżnienie idealnie dopełnia kompetencje Bluerank w obszarze wykorzystywania narzędzi analitycznych z pakietu GA 360 Suite, obok takich, jak: Google Analytics, Data Studio czy Google Tag Manager.

Karolina Wrzask, Digital Analytics Business Manager, Bluerank

Publikacje poświęcone wstępnej konfiguracji Google Optimize, wkrótce pojawią się na blogu Bluerank (Bluerank.pl/blog). Poniżej znajduje się link do samego narzędzia: https://optimize.google.com/optimize/home

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Zbigniew Nowicki wśród najlepszych menedżerów regionu łódzkiego

temu

Zbigniew Nowicki, Dyrektor Zarządzający Bluerank, znalazł się wśród najlepszych menedżerów 2017 roku regionu łódzkiego. Konkurs zorganizował Dziennik Łódzki i Loża Łódzka Business Centre Club.
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za
Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

temu

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.

Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.