Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Opublikowany

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.

Google Optimize to narzędzie, służące wykonywaniu testów na stronach internetowych, a jego ogromną zaletą jest łatwość i elastyczność, które pozwalają na przeprowadzanie prostych testów bez dostępu do kodu strony i wiedzy programistycznej. Bardzo często prowadzenie tego typu czynności jest utrudnione przez brak zasobów IT klientów i czas realizacji zaplanowanych działań. Na rynku e-commerce szybkość przeprowadzania testów i możliwość wyciągania trafnych wniosków może stanowić o przewadze strategicznej.
Certyfikacja składała się z dwóch etapów: testu teoretycznego i części praktycznej, polegającej m.in. na przygotowaniu case study z wykorzystania narzędzia Google Optimize. Zdobyty certyfikat potwierdza najwyższe umiejętności specjalistów Bluerank i daje gwarancje Klientom, że powierzone agencji projekty są prowadzone na najwyższym poziomie.

Zdobyty certyfikat Google Optimize potwierdza naszą wiedzę i umiejętności wykorzystania testów do poprawy wskaźników skuteczności i w efekcie zdolności do wspierania naszych klientów w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych. Wyróżnienie idealnie dopełnia kompetencje Bluerank w obszarze wykorzystywania narzędzi analitycznych z pakietu GA 360 Suite, obok takich, jak: Google Analytics, Data Studio czy Google Tag Manager.

Karolina Wrzask, Digital Analytics Business Manager, Bluerank

Publikacje poświęcone wstępnej konfiguracji Google Optimize, wkrótce pojawią się na blogu Bluerank (Bluerank.pl/blog). Poniżej znajduje się link do samego narzędzia: https://optimize.google.com/optimize/home

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

temu

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

temu

Bluerank jest organizatorem siódmej konferencji Blueffect, która, podobnie jak w ubiegłych latach, odbędzie się w warszawskiej siedzibie Google. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat wiodących trendów digital marketingu i wykorzystaniu technologii przez współczesnych marketerów.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

temu

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.

Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.