Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Kopiuj tekst

Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Opublikowany

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.

Google Optimize to narzędzie, służące wykonywaniu testów na stronach internetowych, a jego ogromną zaletą jest łatwość i elastyczność, które pozwalają na przeprowadzanie prostych testów bez dostępu do kodu strony i wiedzy programistycznej. Bardzo często prowadzenie tego typu czynności jest utrudnione przez brak zasobów IT klientów i czas realizacji zaplanowanych działań. Na rynku e-commerce szybkość przeprowadzania testów i możliwość wyciągania trafnych wniosków może stanowić o przewadze strategicznej.
Certyfikacja składała się z dwóch etapów: testu teoretycznego i części praktycznej, polegającej m.in. na przygotowaniu case study z wykorzystania narzędzia Google Optimize. Zdobyty certyfikat potwierdza najwyższe umiejętności specjalistów Bluerank i daje gwarancje Klientom, że powierzone agencji projekty są prowadzone na najwyższym poziomie.

Zdobyty certyfikat Google Optimize potwierdza naszą wiedzę i umiejętności wykorzystania testów do poprawy wskaźników skuteczności i w efekcie zdolności do wspierania naszych klientów w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych. Wyróżnienie idealnie dopełnia kompetencje Bluerank w obszarze wykorzystywania narzędzi analitycznych z pakietu GA 360 Suite, obok takich, jak: Google Analytics, Data Studio czy Google Tag Manager.

Karolina Wrzask, Digital Analytics Business Manager, Bluerank

Publikacje poświęcone wstępnej konfiguracji Google Optimize, wkrótce pojawią się na blogu Bluerank (Bluerank.pl/blog). Poniżej znajduje się link do samego narzędzia: https://optimize.google.com/optimize/home

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

temu

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.
W Bluerank pracuje się z radością

temu

Bluerank, jedna z najlepszych agencji o specjalizacji digital marketing w Polsce, znalazła się w gronie TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Konkurs, który towarzyszył Łódzkim Regionalnym Targom Pracy i Rozwoju Osobistego, zorganizował Urząd Miasta Łodzi.
Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

temu

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.
Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

temu

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.

Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.