Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

Opublikowany

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.

Zgłoszenie licytacji dóbr abstrakcyjnych i niestandardowych, jako celu organizacji spotkania wigilijnego, i przekazanie uzyskanej kwoty na rzecz sfinansowania leczenia jednego z podopiecznych Fundacji Gajusz, to pomysł Anny Jasieczek-Engler, Programmatic Media Specialist w Bluerank. Powstała lista, aby zebrać wszystkie propozycje i, ku zaskoczeniu zespołu, liczba zaoferowanych dóbr sięgnęła blisko 100 pozycji.
Licytacja obejmowała dobra, które były związane z pasjami, talentami czy zainteresowaniami.

Niejednokrotnie był to też czas wolny, poświęcony osobie, która licytowała np. pomoc w przygotowaniu treningu biegowego lub wspinaczkowego. Na liście znalazły się także wycieczki rowerowe po okolicach Łodzi i przejażdżki samochodowe, w tym np. cruising po mieście wiśniowym Polonezem w stanie "igła z Polmozbytu". Nie mogło zabraknąć domowych kulinariów, którymi lubimy się dzielić. 

Aleksandra Rychlik-Traczyk, HR Manager, Bluerank

Beneficjentem starań całego zespołu Bluerank jest podopieczny Fundacji Gajusz – chłopiec, który  cierpi na chorobę nowotworową, zniekształcającą twarz. Sam o sobie mówi z dystansem, że chroni swoją prywatność, ponieważ „wygląda niewyjściowo”. Zagrożenia dla jego nastoletniego życia nie stanowią względy estetyczne, a fakt, że choroba jest bardzo agresywna i potrzebuje kosztownego, specjalistycznego leczenia oraz sprzętu, który pozwoli mu na spożywanie posiłków i mówienie. Obturator, czyli sprzęt umożliwiający prowadzenie tych dwóch podstawowych czynności, nie jest refundowany przez NFZ. Podobnie, jak lek biologiczny, który przynosi poprawę stanu zdrowia. Kwota, która umożliwi pomoc to 48 000 zł.
Bluerank, angażując swoich pracowników, zebrał 10 870 zł. Zarząd firmy postanowił podwoić tę sumę i przekazana kwota wyniosła 21 740 zł. To niemal połowa funduszy, które są potrzebne do całkowitego sfinansowania leczenia chłopca. Licytacja była kontynuacją pomocy, którą pracownicy Bluerank regularnie ofiarowywują Fundacji Gajusz. W 2017 roku, dzięki wewnętrznemu systemowi – Bluechallenge, który zachęca do uprawiania aktywności fizycznej i zlicza kalorie, aby zamienić je na kwoty pieniężne, firma przekazała Gajuszowi 3 141 zł.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

temu

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

temu

Bluerank jest organizatorem siódmej konferencji Blueffect, która, podobnie jak w ubiegłych latach, odbędzie się w warszawskiej siedzibie Google. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat wiodących trendów digital marketingu i wykorzystaniu technologii przez współczesnych marketerów.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

temu

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.