Bluerank Gazelą Biznesu 2017

Bluerank Gazelą Biznesu 2017

Opublikowany

Bluerank czwarty raz z rzędu znalazł się wśród polskich Gazel Biznesu, czyli najprężniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Według rankingu został liderem branży nowych technologii w województwie łódzkim.

„Pełnoletnia” – 18. edycja rankingu przedstawia listę tych polskich firm, które w ostatnich trzech, pełnych latach kalendarzowych powiększyły przychody bez ponoszenia strat. Jest ich ponad 4 tys., czyli przedsiębiorstw - Gazel, które nabierają ogromnej prędkości rozwijając się, poszerzając wachlarz usług i zwiększając zatrudnienie. Dynamika rozwoju segmentu MŚP odzwierciedla stan polskiej gospodarki, wskazuje trendy i jest świadectwem zmian. Od kilku edycji zauważalny jest wzrost liczby Gazel, które zajmują się nowymi technologami oraz oferowaniem usług i towarów wykorzystując internet.
Ranking opracowała grupa wydawnicza Bonnier Business Polska i należący do niej dziennik gospodarczy „Puls Biznesu”. Udział w Gazelach Biznesu, w przeciwieństwie do wielu zestawień o podobnym profilu, jest bezpłatny, a firmy sprawdzane są według jawnych i obiektywnych kryteriów przez wywiadownię gospodarczą Coface Poland. Weryfikacji poddawane są i te firmy, które uzyskały już tytuł w poprzednich latach. Wśród wyznaczników, które decydują o tym, czy firma zasłużyła na miano Gazeli 2017, były m.in. wyniki osiągnięte w okresie 2014 – 2016.


To nasza czwarta Gazela, która, podobnie jak każda poprzedniczka, przynosi nam dużo satysfakcji i potwierdza zachowanie dużej prędkości rozwoju Bluerank. Gazele otrzymujemy każdego roku, od momentu, kiedy tylko firma zaczęła spełniać kryteria rankingu i co ważne – od czterech lat zajmujemy w tym prestiżowym zestawieniu coraz wyższą pozycję.

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank

Bluerank odnotował 85% wzrost przychodów w okresie, który analizowano na potrzeby rankingu. Firma zajęła 19. miejsce w województwie łódzkim i jest liderem branży nowych technologii w tym obszarze Polski.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

temu

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

temu

Bluerank jest organizatorem siódmej konferencji Blueffect, która, podobnie jak w ubiegłych latach, odbędzie się w warszawskiej siedzibie Google. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat wiodących trendów digital marketingu i wykorzystaniu technologii przez współczesnych marketerów.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

temu

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.