Bluerank nagrodzony w konkursie Google

Kopiuj tekst

Bluerank nagrodzony w konkursie Google

Opublikowany

Bluerank został nagrodzony przez Google w konkursie Ready to Rock – Rock the World. Celem konkursu było wyróżnienie agencji, które w drugim kwartale 2015 roku osiągnęły największą dynamikę wzrostu. 

Bluerank jest certyfikowanym partnerem Google. Należy do programu Google Partners, zrzeszającego agencje, które dysponują wiedzą ekspercką oraz wykorzystują ją do realizacji wysokiej jakości kampanii AdWords. W ramach programu Bluerank uczestniczył w konkursie Ready to Rock - Rock The World i zyskał wyróżnienie.

Nagrodami w konkursie były: wyjazd 1 osoby do siedziby Google w Mountain View, 10 voucherów na bilety na wybrany koncert oraz 10 zestawów gadżetów Ready to Rock. – Bardzo cieszymy się z wyróżnienia, bo to przede wszystkim dowód na to, że Bluerank dynamicznie się rozwija i rozbudowuje kompetencje, przez co możemy realizować różnorodne projekty i osiągać jeszcze lepsze rezultaty. Warto zwrócić uwagę, że nagroda jest zasługą całego zespołu. Siedzibę Google może odwiedzić jedna osoba, zatem postanowiliśmy obiektywnie wyłonić naszego reprezentanta – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

Wśród członków zespołu zaangażowanego w realizację projektów z zakresu reklam AdWords wylosowano 3 osoby. Następnie większością głosów zdecydowano, że do siedziby Google w Mountain View poleci Jarosław Miszczak, Key Account Manager. Pozostałe nagrody zostały rozlosowane pomiędzy osobami zaangażowanymi w osiągnięty wynik.

Google ogłosił już kolejny konkurs - Ready to Rock - Live and Loud, w ramach którego będzie nagradzał za rozbudowę kompetencji agencji poprzez realizację nowych projektów z zakresu AdWords dla nowych klientów. Za zrealizowanie ustalonych przez Google założeń można wygrać między innymi wyjazd integracyjny.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

150727_Bluerank_nagrodzony_przez_Google_informacja_prasowa_Bluerank.docx

docx | 45,4 KB

Pobierz

Bluerank i Yamaha nabierają prędkości w Google

Kampanie w Internecie są w stanie skutecznie zwiększać konwersję w sklepach stacjonarnych. Dotyczy to mocno branży motoryzacyjnej.