Bluerank uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow

Kopiuj tekst

Bluerank uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow

Opublikowany

Bluerank został oficjalnym uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow. Do inicjatywy zaproszono wybrane 44 agencje, o statusie Google Premier Partner, ze Środkowej i Wschodniej Europy.

Google Partners Agency of Tomorrow to program biznesowy i platforma wymiany poglądów, zorganizowana przez Google, dzięki której zaproszone agencje będą ze sobą współpracować w zakresie przyszłego rozwoju rynku digital. Program zachęca uczestników do podjęcia wyzwań w zakresie rozwoju strategii, podniesienia standardów we współpracy z klientami, rozwoju kompetencji przywódczych oraz wprowadzenia zmian, które mogłyby skuteczniej optymalizować działania biznesowe.
Agencje, które zostały zaproszone do programu, podejmą stałą współpracę i spotkają się na czterech zjazdach oraz na jednym wydarzeniu, którego zadaniem będzie podsumowanie zaplanowanych wspólnych inicjatyw.
Dr Elsbeth Johnson

Dr Elsbeth Johnson

Chcąc zapewnić naszym klientom maksymalną wartość świadczonych usług, przede wszystkim sami musimy funkcjonować jako organizacja najlepiej, jak to możliwe. Wymiana doświadczeń z wyselekcjonowanymi agencjami w naszym regionie, pod okiem tak inspirujących moderatorów, jak Dr Elsbeth Johnson czy Robert Craven, nie mogła przytrafić się nam w lepszym momencie - w tym roku powiększymy zespół o 1/3 i spodziewamy się kilkudziesięciu nowych klientów. Musimy być organizacyjnie gotowi na ich przywitanie.

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank, oraz Tomasz Sąsiadek, Client Service Director, Bluerank

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank, oraz Tomasz Sąsiadek, Client Service Director, Bluerank

Pierwsze inicjujące program spotkanie odbyło się w Warszawie na terenie Campus Warsaw 26 i 27 lutego 2018 r.
Robert Craven

Robert Craven

Lista zaproszonych  agencji jest dostępna na oficjalnej stronie przygotowanej przez Google: https://events.withgoogle.com/agency-of-tomorrow/participants/



Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły

Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.