Bluerank uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow

Bluerank uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow

Opublikowany

Bluerank został oficjalnym uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow. Do inicjatywy zaproszono wybrane 44 agencje, o statusie Google Premier Partner, ze Środkowej i Wschodniej Europy.

Google Partners Agency of Tomorrow to program biznesowy i platforma wymiany poglądów, zorganizowana przez Google, dzięki której zaproszone agencje będą ze sobą współpracować w zakresie przyszłego rozwoju rynku digital. Program zachęca uczestników do podjęcia wyzwań w zakresie rozwoju strategii, podniesienia standardów we współpracy z klientami, rozwoju kompetencji przywódczych oraz wprowadzenia zmian, które mogłyby skuteczniej optymalizować działania biznesowe.
Agencje, które zostały zaproszone do programu, podejmą stałą współpracę i spotkają się na czterech zjazdach oraz na jednym wydarzeniu, którego zadaniem będzie podsumowanie zaplanowanych wspólnych inicjatyw.
Dr Elsbeth Johnson

Dr Elsbeth Johnson

Chcąc zapewnić naszym klientom maksymalną wartość świadczonych usług, przede wszystkim sami musimy funkcjonować jako organizacja najlepiej, jak to możliwe. Wymiana doświadczeń z wyselekcjonowanymi agencjami w naszym regionie, pod okiem tak inspirujących moderatorów, jak Dr Elsbeth Johnson czy Robert Craven, nie mogła przytrafić się nam w lepszym momencie - w tym roku powiększymy zespół o 1/3 i spodziewamy się kilkudziesięciu nowych klientów. Musimy być organizacyjnie gotowi na ich przywitanie.

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank, oraz Tomasz Sąsiadek, Client Service Director, Bluerank

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank, oraz Tomasz Sąsiadek, Client Service Director, Bluerank

Pierwsze inicjujące program spotkanie odbyło się w Warszawie na terenie Campus Warsaw 26 i 27 lutego 2018 r.
Robert Craven

Robert Craven

Lista zaproszonych  agencji jest dostępna na oficjalnej stronie przygotowanej przez Google: https://events.withgoogle.com/agency-of-tomorrow/participants/



Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

temu

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

temu

Bluerank jest organizatorem siódmej konferencji Blueffect, która, podobnie jak w ubiegłych latach, odbędzie się w warszawskiej siedzibie Google. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat wiodących trendów digital marketingu i wykorzystaniu technologii przez współczesnych marketerów.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

temu

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.