BlueAlliance rośnie w siłę

Kopiuj tekst

BlueAlliance rośnie w siłę

Opublikowany

BlueAlliance - porozumienie agencji premier partner z regionu CEE, przyjęło nowych członków i powiększyło obszar wpływów biznesowych. Piątego i szóstego marca 2018 roku w Budapeszcie odbyło się drugie spotkanie organizacji, na którym m.in. powołano zarząd.

BlueAlliance rozpoczęło swoją działalność w minionym roku jako platforma współpracy biznesowej dziewięciu agencji europejskich, pochodzących z Chorwacji, Czech, Litwy, Rumunii, Słowacji, Ukrainy, Węgier i Polski. Lista organizacji tworzących BlueAlliance właśnie wydłużyła się o kolejne agencje, a tym samym i nowe obszary geograficzne. Nowi członkowie to: Dinetix (Słowenia), Fragile Media (Czechy), GoClick (Słowenia) i GoUp (Słowacja). Obecnie BlueAlliance współtworzy trzynaście niezależnych agencji.
zasieg-kraje-bluerank_2017_bluealliance (2).jpg
Przed inicjatywą stoi szereg wyzwań: realizacja potrzeb klientów w zakresie ekspansji międzynarodowej oraz integracja działań pomiędzy agencjami. Członkowie BlueAlliance stawiają także na intensywną komunikację wewnętrzną, która umożliwia sprawne dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. Nad realizacją misji organizacji czuwa nowo wybrany zarząd, na czele którego stoi Zbigniew Nowicki (Bluerank). Pozostali członkowie zarządu to: Andrej Salner (Pizza SEO), Daniel Kafka (Fraglie Media), Ionut Munteanu (WebDigital) i Krisztián Dunder (Growww Digital).
Przyjęcie nowych agencji i wybranie zarządu odbyło się podczas walnego zgromadzenia w Budapeszcie. Na spotkaniu, zorganizowanym w placówce oświatowej Google Grounds, pojawili się także przedstawiciele Google z Europy Środkowo-Wschodniej. Gospodarzami tego spotkania były dwie węgierskie agencje: Growww Digital i Intren.
Oferta BlueAllianace wkrótce zostanie przedstawiona partnerom biznesowym wszystkich członkowskich agencji. Jej najważniejszym założeniem jest usunięcie granic, związanych z barierą językową lub kulturową, i umożliwienie prowadzenia ekspansji międzynarodowej tym firmom, które chciałby oferować swoje produkty bądź usługi na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Działalność i oferta BlueAlliance dowodzą, że granice państw nie stanowią żadnej przeszkody dla digital marketingu i rozwoju rynku e-commerce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Data Studio – nowy certyfikat dla Bluerank

temu

Do listy zdobytych przez Bluerank certyfikatów produktowych dołączył kolejny - Data Studio. To pierwsze takie wyróżnienie dla polskiej agencji, które potwierdza najwyższy standard raportowania analitycznego.
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za
Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

temu

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.

ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank

Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i Tchibo.pl.