Bluerank ubiera markę Gatta w internety

Bluerank ubiera markę Gatta w internety

Opublikowany

Polska marka, która od 25 lat oferuje kobietom wyroby pończosznicze, bieliznę, stroje sportowe oraz kąpielowe, inwestuje w działalność e-commerce. Bluerank od roku odpowiada za zwiększenie sprzedaży w tym obszarze, prowadząc kampanie SEO i AdWords. 

Produkty Gatta są dostępne w ponad 140 salonach sprzedaży w największych miastach Polski. Można je także kupić poza granicami kraju: w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, USA czy Australii. Właścicielka marki – firma Ferax – postanowiła wesprzeć trzyletnią obecność marki w internecie (gatta.pl) specjalistycznymi usługami z obszaru digital marketingu. 
Zwycięzcą ogłoszonego w zeszłym roku przetargu została łódzka agencja – Bluerank. Podpisana w kwietniu 2017 roku umowa określała zakres obowiązków, który obejmował m.in. zintegrowane działania, zaplanowane w ramach realizacji customer journey klientów marki, w tym prowadzenie działań SEO oraz kampanii AdWords. Celem, jaki postawiono Bluerank, było zwiększenie widoczności sklepu gatta.pl w wyszukiwarkach i intensyfikacja sprzedaży w obszarze e-commerce.
Kampania promocyjna została uruchomiona w czerwcu ubiegłego roku i kierowała uwagę internautów na bardzo szeroki asortyment sklepu online. Gatta to nie tylko rajstopy, ale marka, która jest wirtualną ekspertką, potrafiącą doradzić kobietom w doborze bielizny „do zadań specjalnych”, stroju typu casual oraz ubrań potrzebnych do uprawiania sportu. Wreszcie – Gatta to polskie stroje kąpielowe wyróżniające się oryginalną formą, kolorami i wygodą.
Kampania Paid Search, połączona z taką komunikacją jest realizowana z dużym sukcesem. W ciągu rocznej współpracy z Bluerank, Gatta zanotowała wzrost przychodów, wygenerowanych tylko z kampanii Paid Search i w porównaniu do poprzedniego roku, aż o 360%. Eksperci Bluerank zdecydowali się wdrożyć narzędzia, dostępne agencji, posiadającej status Google Premier Partner, które wcześniej nie były stosowane dla gatta.pl – m.in. kampanie shoppingowe i kampanie remarketingu dynamicznego.
W przypadku działań z obszaru SEO, Bluerank odpowiadał za optymalizację techniczną, optymalizację pod kątem fraz kluczowych oraz wprowadzenie nowych kategorii i podkategorii, odpowiadających na zapytania użytkowników rajstop, bielizny, strojów kąpielowych i odzieży. W efekcie wzrósł ruch organiczny, a gatta.pl doświadczyła zwiększenia liczby transakcji o 40%.

Nasza współpraca z pewnością należy do bardzo udanych. Mamy wraz z Bluerank bardzo dobre wyniki i duży apetyt, aby stale je zwiększać. Nieustannie planujemy rozwój gatta.pl i nie mamy wątpliwości, że ten kanał sprzedaży może stać się w przyszłości filarem międzynarodowego wizerunku marki. Rozwój globalnej sprzedaży online jest niezaprzeczalny, coraz bliższy młodszym pokoleniom kobiet, nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Chcemy sprostać ich oczekiwaniom, dostarczając w bardzo wygodny i prosty sposób nietuzinkowe produkty, które będą nosić z dumą. Bluerank pomaga nam zrealizować ten cel.

Maciej Kopytek, E-commerce Manager marki Gatta

Jesteśmy bardzo skupieni na tym, aby zapewnić marce Gatta sukces sprzedaży online. Nasze partnerskie relacje są bardzo udane i obie firmy dokładają starań, aby takie były. Tworzymy jedną drużynę, myśląc o priorytetowych dla marki celach. Tym bardziej cieszymy się, że pierwszy rok współpracy możemy przedstawić jako duży sukces. Partnerzy, którzy rozumieją wzajemnie swój biznes, zawsze osiągają lepsze wyniki.

Jarosław Augustyniak, Key Account Manager w Bluerank, nadzorujący realizację projektu

Współpraca Bluerank i marki Gatta jest kontynuowana, a także planowany jest jej rozwój w przyszłości. Wyniki dają agencji szansę na przedstawienie ofert, dotyczących innych obszarów, takich jak np. ekspansja międzynarodowa. Bluerank od zeszłego roku współtworzy dwa międzynarodowe sojusze: BlueAlliance oraz Dall Int., które umożliwiają klientom agencji rozwój e-usług poza granicami Polski.
Świętujemy pierwszy rok współpracy z Gatta

Świętujemy pierwszy rok współpracy z Gatta

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

temu

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
Denley podbija Europę z Bluerank

temu

Dzięki skutecznym działaniom z zakresu SEO/SEM na rynku polskim, Denley planuje ekspansję zagraniczną. Pod marką Bolf już pozyskuje klientów w innych europejskich krajach. Za działania promocyjne dla marki zagranicą, podobnie jak na rynku polskim, odpowiada agencja Bluerank.
Bluerank promuje Herbalife w Internecie

temu

Marka Herbalife chce aktywnie promować swoją obecność online, dlatego zdecydowała się na realizację kampanii z wykorzystaniem Google AdWords. Działania prowadzi agencja Bluerank.
Bluerank stawia na raporty online

temu

6 kluczowych wskaźników dla biznesu z różnych narzędzi w jednym miejscu – wystarczy zalogować się raz, by mieć dostęp do nich wszystkich. Informacje są opatrzone komentarzami ekspertów spersonalizowanymi pod kątem biznesu, którego dotyczą. To nowe innowacyjne narzędzie autorstwa agencji Bluerank, która na co dzień zajmuje się realizacją kampanii z zakresu marketingu online dla dużych marek w Polsce i na świecie. Produkt został nominowany do międzynarodowej nagrody European Search Awards 2017 w 2 kategoriach. 

ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród.