ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

Opublikowany

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 

European Search Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia i nagradza twórców najlepszych europejskich kampanii internetowych. Jury, składające się z ekspertów SEM, każdego roku wyłania zwycięzców kilku obszarów tematycznych: SEO, PPC, Digital Content Marketing, i przyznaje nagrody w niemal trzydziestu kategoriach. Na gali, która odbyła się 16 maja w Pradze, Bluerank został uhonorowany aż trzema nagrodami. Statuetki wyróżniły efekty pracy zespołu specjalistów Bluerank w następujących kategoriach:

Best Use of Social Media in a Search Campaign
Bluerank & Euroloan - Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best Integrated Campaign
Bluerank & Euroloan -  Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best PPC Campaign
Bluerank & Tchibo.pl - Want more create synergy!
Nagrody ESA 2018 dla Bluerank

Nagrody ESA 2018 dla Bluerank

Jesteśmy bardzo dumni -  kolejny raz udowodniliśmy, że wyjątkową, bo wysoką jakość naszej pracy i jej efekty dostrzegają zarówno Klienci Bluerank, jak i międzynarodowe grono specjalistów z branży. Wyniki pracy zespołu są nadzwyczajne - tym razem odebraliśmy nagrody w innych, niż zeszłoroczne, kategoriach. To jest świadectwo naszego wszechstronnego rozwoju. Trzymamy światowy poziom i podobnie, jak inne polskie agencje, obecne na gali European Search Awards 2018, jesteśmy doceniani za wkład w rozwój światowego digital marketingu.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank

Opinia jury ESA, uzasadniająca zwycięstwo Bluerank w kategorii Best PPC Campaign (Bluerank & Tchibo.pl)

Opinia jury ESA, uzasadniająca zwycięstwo Bluerank w kategorii Best PPC Campaign (Bluerank & Tchibo.pl)

101.jpg
Opinia jury ESA, uzasadniająca zwycięstwo Bluerank w kategorii Best Use of Social Media in a Search Campaign (Bluerank & Euroloan)

Opinia jury ESA, uzasadniająca zwycięstwo Bluerank w kategorii Best Use of Social Media in a Search Campaign (Bluerank & Euroloan)

100.jpg
Bluerank jest jedyną polską agencją o specjalizacji digital marketing, która do tej pory odebrała łącznie aż osiem statuetek European Search Awards. W 2017 roku były to trzy nagrody, w tym Best Large Integrated Search Agency, która oznacza, że Bluerank został uznany za jedną z najlepszych agencji w Europie. Pozostałe statuetki ESA przyznano Bluerank za efekty kampanii prowadzonych dla marki Rainbow: Best Use Of Search - Travel/Leisure oraz Innovation - Campaign.
Oprócz Bluerank, nagrody ESA 2018 otrzymały także dwie polskie agencje: Sempai (Best Low Budget Campaign) oraz Elephate (Best Small Seo Agency).
Jury każdego roku ocenia zgłoszenia ponad 100 agencji z całej Europy.
Lista zwycięzców tegorocznej edycji ESA jest dostępna na stronie: www.europeansearchawards.com/2018-winners

Udostępnij

ESA 2018: Bluerank’ s triple win

The effects of Bluerank's campaign for Euroloan and Tchibo.pl were awarded with three European Search Awards statuettes. This prestigious competition recognizes the best European online campaigns. As in 2017, Bluerank proved to be the best in three categories and the only agency from Poland that received so many prizes.