Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

Opublikowany

Bluerank jest organizatorem siódmej konferencji Blueffect, która, podobnie jak w ubiegłych latach, odbędzie się w warszawskiej siedzibie Google. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat wiodących trendów digital marketingu i wykorzystaniu technologii przez współczesnych marketerów.

Wydarzenie ma formułę jednodniowej konferencji, które prezentuje nie tylko poglądy ekspertów, ale i pozwala na prowadzenie otwartej dyskusji przez wszystkich jego uczestników. Tegoroczny Blueffect będzie poświęcony  tematowi: "Człowiek w centrum marketingu. Content i technologia głównymi narzędziami marketera, w zgodzie z RODO".
Wystąpienia prelegentów poruszą wiele zagadnień z obszarów digital marketingu, w tym m.in.: big data, analityki internetowej, sztucznej inteligencji, personalizacji, customer journey i RODO.
Wśród występujących na konferencji ekspertów jest m.in. Artur Maciorowski - wykładowca Szkoły Głównej Handlowej, certyfikowany trener IAB DIMAQ, redaktor prowadzący magazynu "Online Marketing Polska" i autor takich książek, jak: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online” i „Skuteczny e-mail marketing”.
Celem Blueffect jest dzielenie się wiedzą, która może być źródłem inspiracji dla marketerów oraz zachętą do poszukiwań nowatorskich i skutecznych rozwiązań w obszarze digital marketingu.

Partnerem wydarzenia jest firma VTEX.

Blueffect jest objęty certyfikacją DIMAQ.
Program konferencji jest dostępny na stronie: blueffect.bluerank.pl/pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

temu

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

temu

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.
ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank

temu

Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i Tchibo.pl.