Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

Opublikowany

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.

Umowa obejmuje usługi z zakresu płatnych kampanii AdWords oraz działania SEO dla sklepu internetowego. Istotnym elementem, który zapewni spójność planowanym działaniom w przestrzeni internetowej, jest wspólne budowanie strategii content marketingowej.
W 2016 roku Spółka Krosno Glass została przejęta przez globalny fundusz inwestycyjny Coast2Coast Capital. Po przeprowadzeniu reorganizacji, z początkiem br. roku spółka Krosno Glass rozpoczęła realizację strategii na lata 2018 - 2023. Jej celem jest m.in. wzrost sprzedaży w kraju i zagranicą w oparciu o silną markę KROSNO. W tym celu firma zamierza intensywnie rozwijać obszar e-commerce. W drugiej połowie 2018 roku Krosno Glass rozpoczyna sprzedaż na wszystkich rynkach europejskich w modelu Pan European Fulfillment by Amazon.  

Wzrastające zainteresowanie zakupami online, które internauci wykonują coraz częściej także za pomocą urządzeń mobilnych, to jeden z ważnych kanałów dystrybucji nie tylko produktów Krosno Glass, ale przede wszystkim nowoczesnego wizerunku naszej marki. Cieszy nas rozszerzona współpraca ze specjalistami Bluerank, która wniesie swój duży wkład w realizację kompleksowej, długofalowej strategii marketingowej Krosno Glass

Karina Hertel, szef działu digital Krosno Glass

Umowa będzie realizowana do końca 2018 roku.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Bluerank ubiera markę Gatta w internety

temu

Polska marka, która od 25 lat oferuje kobietom wyroby pończosznicze, bieliznę, stroje sportowe oraz kąpielowe, inwestuje w działalność e-commerce. Bluerank od roku odpowiada za zwiększenie sprzedaży w tym obszarze, prowadząc kampanie SEO i AdWords. 
Denley podbija Europę z Bluerank

temu

Dzięki skutecznym działaniom z zakresu SEO/SEM na rynku polskim, Denley planuje ekspansję zagraniczną. Pod marką Bolf już pozyskuje klientów w innych europejskich krajach. Za działania promocyjne dla marki zagranicą, podobnie jak na rynku polskim, odpowiada agencja Bluerank.
Bluerank promuje Herbalife w Internecie

temu

Marka Herbalife chce aktywnie promować swoją obecność online, dlatego zdecydowała się na realizację kampanii z wykorzystaniem Google AdWords. Działania prowadzi agencja Bluerank.
Bluerank stawia na raporty online

temu

6 kluczowych wskaźników dla biznesu z różnych narzędzi w jednym miejscu – wystarczy zalogować się raz, by mieć dostęp do nich wszystkich. Informacje są opatrzone komentarzami ekspertów spersonalizowanymi pod kątem biznesu, którego dotyczą. To nowe innowacyjne narzędzie autorstwa agencji Bluerank, która na co dzień zajmuje się realizacją kampanii z zakresu marketingu online dla dużych marek w Polsce i na świecie. Produkt został nominowany do międzynarodowej nagrody European Search Awards 2017 w 2 kategoriach.