Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

Opublikowany

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.

Umowa obejmuje usługi z zakresu płatnych kampanii AdWords oraz działania SEO dla sklepu internetowego. Istotnym elementem, który zapewni spójność planowanym działaniom w przestrzeni internetowej, jest wspólne budowanie strategii content marketingowej.
W 2016 roku Spółka Krosno Glass została przejęta przez globalny fundusz inwestycyjny Coast2Coast Capital. Po przeprowadzeniu reorganizacji, z początkiem br. roku spółka Krosno Glass rozpoczęła realizację strategii na lata 2018 - 2023. Jej celem jest m.in. wzrost sprzedaży w kraju i zagranicą w oparciu o silną markę KROSNO. W tym celu firma zamierza intensywnie rozwijać obszar e-commerce. W drugiej połowie 2018 roku Krosno Glass rozpoczyna sprzedaż na wszystkich rynkach europejskich w modelu Pan European Fulfillment by Amazon.  

Wzrastające zainteresowanie zakupami online, które internauci wykonują coraz częściej także za pomocą urządzeń mobilnych, to jeden z ważnych kanałów dystrybucji nie tylko produktów Krosno Glass, ale przede wszystkim nowoczesnego wizerunku naszej marki. Cieszy nas rozszerzona współpraca ze specjalistami Bluerank, która wniesie swój duży wkład w realizację kompleksowej, długofalowej strategii marketingowej Krosno Glass

Karina Hertel, szef działu digital Krosno Glass

Umowa będzie realizowana do końca 2018 roku.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły