Dedykowane rozwiązania wspierające sprzedaż
Dedykowane rozwiązania wspierające sprzedaż

Dedykowane rozwiązania wspierające sprzedaż

Automatyzacja zarządzania kampaniami Google Ads dla PizzaPortal to najnowszy projekt realizowany przez zespół R&D Bluerank. Celem jest stworzenie oraz wdrożenie narzędzia, dostosowanego do profilu działalności i specyficznych potrzeb klienta.

Proponowane rozwiązanie ma służyć nie tyko optymalizacji czasu i nakładu pracy, ale także kosztów prowadzenia działań płatnych Google. System ma umożliwiać maksymalną automatyzację procesu zarządzania reklamami Google Ads. Ponadto, zarządzana w ten sposób kampania będzie lepiej dostosowana do potrzeb klienta m.in. dzięki automatycznej analizie danych  z wielu systemów. Wszystko odbędzie się bez konieczności monitorowania    i ręcznej obsługi procesu.
"Wraz z rozwojem technologii automatyzacja działań staje się coraz bardziej powszechna. Dzięki niej możemy nie tylko oszczędzać czas, ale też osiągać skuteczność, niespotykaną przy stosowaniu metod tradycyjnych. W Bluerank od dłuższego czasu stawiamy na automatyzację i wykorzystanie uczenia maszynowego w działaniach reklamowych. Realizacja tak innowacyjnego projektu dla PizzaPortal bardzo nas cieszy, szczególnie z uwagi na szeroki zasięg kampanii i specyficzne potrzeby związane z obsługą ogromnej liczby restauracji. "
Jacek Tkaczuk, Head of R&D Bluerank, CTO Hitspot Media
"Przy obecnym tempie rozwoju PizzaPortal.pl, prowadzenie kampanii dla każdej  z tysięcy restauracji staje się coraz większym wyzwaniem. Aby utrzymać zarządzanie nimi na wysokim poziomie, automatyzacja  była najlepszym rozwiązaniem. Dzięki temu nie tylko mamy większe możliwości personalizacji każdej kampanii, ale obniżymy również koszt konwersji i oszczędzimy czas, który będziemy mogli poświęcić na strategiczny rozwój zarówno kampanii Google Ads jak i innych obszarów e-marketingu."
Tomasz Michalski, Head of Performance, PizzaPortal.pl
PizzaPortal.pl to pierwszy w Polsce i jeden z największych serwisów do zamawiania jedzenia on-line. Powstał w 2010 roku i od początku ma swoją siedzibę w Łodzi. Współpracuje z ponad 3000 lokali w prawie 300 miastach na terenie całej Polski.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.