Effie 2018: srebro dla kampanii “Liczby, nie domysły”
Effie 2018: srebro dla kampanii “Liczby, nie domysły”

Effie 2018: srebro dla kampanii “Liczby, nie domysły”

Prestiżowa statuetka w kategorii Performance Marketing/E-commerce to kolejne wyróżnienie przyznane za efekty współpracy Bluerank i Rainbow Tours S.A.

Effie Awards to prestiżowy konkurs dla branży marketingowej, który nagradza najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.  Warunkami koniecznym do zdobycia nagrody są innowacyjność, interdyscyplinarny charakter projektu oraz skuteczność działań, w odniesieniu do założeń strategicznych i wyznaczonych celów. Jednocześnie bardzo ważnym aspektem jest też sama współpraca pomiędzy agencją a klientem, która jest bardzo istotną składową wspólnego sukcesu.
Kampania „Liczby, nie domysły” dla Rainbow Tours S.A obejmowała zintegrowane działania w Google Ads, Facebook Ads i Programmatic, bazując na innowacyjnym wykorzystaniu narzędzi Google Marketing Platform: Campaign Managera, Display & Video 360, Studio oraz Search Ads 360. Kluczowe dla projektu było stworzenie dedykowanego modelu atrybucji konwersji z wykorzystaniem Google Analytics i łańcuchów Markova oraz wykorzystanie zaawansowanej personalizacji, za którą odpowiadał zespół Hitspot Media. Effie Awards to szczególne wyróżnienie, cenione na całym świecie. Konkurs obecnie organizowany jest w 40 krajach na świecie, a jego historia sięga 1968 r.
Więcej informacji i pełna lista nagrodzonych: effie.pl
Powiązane artykuły
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.