Bluerank walczy o prestiżowy tytuł Ruban d'Honneur 

Kopiuj tekst

Bluerank walczy o prestiżowy tytuł Ruban d'Honneur 

Opublikowany

Po zdobyciu tytułu National Champion Poland, nadszedł czas, by Bluerank zawalczył o kolejne trofea w konkursie European Business Awards. Agencja ubiega się o tytuł Ruban d'Honneur, a także nagrodę publiczności - National Public Champion. W tym celu Bluerank przygotował spot konkursowy, na który internauci już mogą oddawać głosy.

Agencja może się już pochwalić zdobyciem tytułu National Champion Poland. W tej edycji ubiegało się o niego aż 32 000 europejskich firm. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

W kolejnym etapie konkursu zdobywcy tytułu National Champion prezentują swoją firmę, jej najważniejsze osiągnięcia i sukcesy w spocie konkursowym. Bluerank również przygotował taki spot. Można go zobaczyć tutaj.

To już 9. edycja konkursu European Business Awards. W lutym jury złożone z autorytetów świata biznesu, nauki, mediów i polityki, wyłoni zdobywców tytułu Ruban d'Honneur. Będzie to 10 firm w każdej z konkursowych kategorii. Należy podkreślić, że tytuł ten otrzymają firmy ze światowej czołówki, które muszą wykazać, że są po prostu najlepsze.

- Bluerank już od ponad 10 lat swoimi działaniami udowadnia, że ma duże szanse na zdobycie tego tytułu. Dynamiczny rozwój, innowacyjność oraz kompleksowe podejście do klientów były już wielokrotnie doceniane ze strony branży internetowej i biznesu. To byłoby dla nas duże wyróżnienie, gdyby jury po raz kolejny doceniło obraną przez nas strategię rozwoju - mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

W drugim etapie konkursu również internauci będą mogli wybrać swojego faworyta. Po pierwszym głosowaniu (11.01. - 26.02.2016) wyłonionych zostanie 33 National Public Champion, tym samym każde z uczestniczących państw będzie miało swojego reprezentanta. W wyniku drugiego głosowania (7.03 - 26.04.2016) wybrany zostanie najlepszy z najlepszych, czyli European Public Champion.

- Głosowanie publiczności to dla nas możliwość przedstawienia naszych kompetencji i osiągnięć tysiącom odbiorców na całym świecie. W ubiegłym roku na spoty konkursowe oddano aż 170 000 głosów. Mamy nadzieję, że to, co robimy spodoba się również internautom, którzy są adresatami wszystkich naszych działań e-marketingowych - mówi Maciej Gałecki.

Zachęcamy do oddania głosu na Bluerank. Więcej informacji, jak to zrobić, znajduje się tutaj.

 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

160112_Bluerank_walczy_o_tytu__Ruban_d_Honneur_Bluerank.docx

docx | 40,5 KB

Pobierz
Maciej_Ga_ecki_Zbigniew_Nowicki_Bluerank.jpg

grafika | 5,18 MB

Pobierz
European_Business_Awards_02.png

grafika | 609 KB

Pobierz
RSM-logo.png

grafika | 4,25 KB

Pobierz
Bluetrip_1.JPG

grafika | 6,67 MB

Pobierz
European_Business_Awards.png

grafika | 284 KB

Pobierz
EBA-logo.png

grafika | 9,57 KB

Pobierz
Bluerank_logo_wersja_podstawowa_CMYK.ai

ai | 1,02 MB

Pobierz
Bluetrip_2.JPG

grafika | 6,49 MB

Pobierz
European_Business_Awards_03.png

grafika | 482 KB

Pobierz
Bluerank_logo_wersja_podstawowa_RGB.png

grafika | 49,8 KB

Pobierz
10-lecie_Bluerank.jpg

grafika | 351 KB

Pobierz

Jak dużo wiesz o swoim kliencie? [Bluepaper]

Marketerzy w Polsce muszą uznać personalizację jako kluczową do rozwoju biznesu w Internecie. Trend ten wyznaczają sami konsumenci, którzy coraz częściej doceniają przekaz adekwatny do ich potrzeb. Aż 40% z nich kupuje więcej od sprzedawców, którzy personalizują kanały sprzedaży. Nie byłoby to możliwe bez kluczowych danych, które marketerzy pozyskują zarówno online, jak i offline. Więcej cennych inspiracji w tym zakresie przedstawia agencja Bluerank w swojej najnowszej publikacji ,,Personalizacja w e-marketingu”.