Bluechallenge 2015 zakończony!

Kopiuj tekst

Bluechallenge 2015 zakończony!

Opublikowany

Nasza rywalizacja dobiegła końca. Udało nam się zebrać 2986 zł dla dzieci z Fundacji Gajusz. Liczymy, że ta kwota w kolejnym roku będzie jeszcze większa. 

Idea Bluechallenge narodziła się w połowie 2014 roku. Polega na podejmowaniu aktywności fizycznej przez pracowników Bluerank i zliczaniu spalonych kalorii za pomocą aplikacji mobilnej Endomondo. Każde 1000 kcal to złotówka przekazana dla łódzkiej Fundacji Gajusz. Naszym celem jest motywowanie siebie nawzajem, promowanie aktywności fizycznej wśród zespołu, a przy tym przeliczenie spalonych kalorii na pieniądze i zasilenie nimi konta wspieranej przez nas fundacji.  



Podczas ostatnich 2 rywalizacji spaliliśmy blisko 4 000 000 kcal. W pierwszej edycji brały udział 23 osoby. W 2015 roku było ich już 39. W styczniu 2016 chęć uczestnictwa zadeklarowało już 40 osób. Nasz zespół ciągle się powiększa, zatem liczymy, że w kolejnych latach uda nam się znacznie zwiększyć ten wynik. 

A co udało nam się zrealizować w 2015 roku? Czas, który spędziliśmy na treningach pozwoliłby nam na podróż na Marsa. Z kolei nasz wysiłek to równowartość m.in. 19 514 kufli piwa czy 11 847 hamburgerów. Więcej danych znajduje się na infografice



Oprócz satysfakcji z udziału uczestnicy wyzwania mogą liczyć na motywujące nagrody, w ubiegłych latach były to na przykład bilety na ćwierćfinałowy mecz Polska – Brazylia podczas Mistrzostw Świata w siatkówce w łódzkiej Atlas Arenie czy bony zakupowe. 

W nowym wyzwaniu pierwsza niespodzianka przewidziana jest po przekroczeniu progu 1 000 000 kcal. Kolejne po przekroczeniu kolejno 2 mln i 3 mln kcal.




Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

160201_infografika_Bluechallenge.jpg

grafika | 708 KB

Pobierz

Bluerank and Internet Ventures invest in Prowly

Prowly, SaaS platform (Software as a Service), designed for PR professionals to streamline their communications efforts, gets pre-A series round. The investors are Bluerank, a digital marketing agency, and Internet Ventures FIZ, managed by Private Equity Managers Group. The project will receive funding for expansion abroad up to $1,1M.