Specjaliści z Bluerank współautorami ,,Poradnika dla internetowego reklamodawcy" od IAB Polska 

Kopiuj tekst

Specjaliści z Bluerank współautorami ,,Poradnika dla internetowego reklamodawcy" od IAB Polska 

Opublikowany

Grupa robocza SEM przygotowała nowy poradnik dla marketerów zainteresowanych prowadzeniem działań w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na YouTube. Publikację współtworzyli Maciej Gałecki, Agata Marczewska oraz Aleksandra Lisiecka. 

Poradnik jest w znacznej części poświęcony wyszukiwarce Google, ale znajdują się tam też zagadnienia na temat content marketingu, reklamy typu display, remarketingu, kampanii efektywnościowych na Facebooku i YouTube’ie. Marketerzy dowiedzą się więcej na temat kompleksowych rozwiązań reklamowych dla sklepów internetowych oraz o planowaniu, analizowaniu i optymalizacji prowadzonych działań reklamowych. 

W publikacji znajdują się m.in takie artykuły jak:
  • Maciej Gałecki ,,Modele rozliczeń klienta z agencją SEO/SEM. Przegląd możliwych sposobów rozliczeń firmy z agencją. Kryteria wyboru dobrej agencji do współpracy";
  • Agata Marczewska ,,Narzędzia reklamowe dla sklepów internetowych";
  • Agata Marczewska, Aleksandra Lisiecka ,,Strona docelowa kampanii reklamowej".












Kopiuj tekst

Udostępnij

Success can be optimized - poznaj historię Bluerank!