Łódzka firma internetowa edukuje studentów na Politechnice Łódzkiej

Kopiuj tekst

Łódzka firma internetowa edukuje studentów na Politechnice Łódzkiej

Opublikowany

Już 29 kwietnia br. w Katedrze Mikroelektronik i Technik Informatycznych Politechniki Łódzkiej odbędzie się pierwsza Łódzka Konferencja SEO. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Bluerank – łódzka agencja marketingu online, a bezpośrednim inicjatorem konferencji jest jeden z jej pracowników, który podjął się wyzwania wspólnie z wykładowcą Politechniki Łódzkiej. 

Aby prowadzić efektywne działania online, konieczna jest znajomość technik SEO i analizy zachowań użytkowników na stronie internetowej. Dużo się mówi o pozycjonowaniu i analityce internetowej w kontekście rozwoju nowoczesnego biznesu. Nie każdy jednak wie, jak w praktyce działa mechanizm wyszukiwarki internetowej, dlaczego ważne są treści w optymalizacji stron internetowych, czy jak pracować z danymi, by wyciągnąć odpowiednie wnioski.

W ten sposób narodził się pomysł zorganizowania wydarzenia dla studentów, podczas którego dowiedzą się oni więcej na temat praktycznych kwestii związanych z SEO i analizą danych. Pomysłodawcami konferencji są dr inż. Wojciech Zabierowski, adiunkt w Katedrze Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Politechniki Łódzkiej, który zajmuje się technologiami internetowymi i promocją w Internecie oraz Cezary Ciechanowski, absolwent Politechniki Łódzkiej, który już na studiach rozpoczął swoją karierę w branży internetowej jako młodszy specjalista SEO w Bluerank. Od 2 lat realizuje projekty z branży medycznej, budowlanej, logistycznej i prawniczej.

- Napisałem pracę inżynierską związaną z SEO, a konkretnie podstawami optymalizacji stron WWW. Moja praca cieszyła się dużym powodzeniem, a kilku profesorom spodobała się do tego stopnia, że zdecydowali o wysłaniu jej na konkurs na najlepszą pracę dyplomową na Politechnice Łódzkiej. Poruszyłem w niej wiele praktycznych kwestii związanych z optymalizacją stron internetowych. Stąd też pomysł, by tymi doświadczeniami podzielić się z innymi i przekazać je zainteresowanym podczas specjalnego wydarzenia – mówi Cezary Ciechanowski, Junior SEO Specialist, w Bluerank.

Na #1 Łódzkiej Konferencji SEO wystąpią również Anna Antczak, SEO Specialist i Weronika Kraszula, Digital Analyst. Wszyscy są absolwentami Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, zawodowo związani z Bluerank, agencją marketingu online, w której na co dzień zajmują się różnymi aspektami marketingu internetowego dla kluczowych klientów agencji.

Podczas wydarzenia poruszone zostaną kwestie związane z tworzeniem treści przyjaznych SEO, technicznymi aspektami działania wyszukiwarek internetowych oraz praktycznym podejściem do analizy danych.

Konferencja odbędzie się 29 kwietnia o godzinie 14.00 w sali wykładowej A1 w DMCS – Katedrze Mikroelektronik i Technik Informatycznych Politechniki Łódzkiej. Wstęp wolny.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie: http://seoldz.pl/



Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

konferencja_SEO.png

grafika | 15,1 KB

Pobierz
160426_1___dzka_Konferencja_SEO_informacja_prasowa_Bluerank.docx

docx | 39,2 KB

Pobierz
seo-konferencja.jpg

grafika | 16,6 KB

Pobierz

Bluerank najlepszy w Europie!

Bluerank znowu triumfuje. Jako jedyna polska agencja otrzymała Oskara branży internetowej - statuetkę European Search Awards. Tym razem najlepsza okazała się kampania content marketingowa realizowana dla Leroy Merlin. Nagrodę odebrał Maciej Gałecki, CEO Bluerank, podczas uroczystej gali w Paryżu.