Bluerank is Ready to Rock
Bluerank is Ready to Rock

Bluerank is Ready to Rock

Opublikowany

13 maja w Berlinie odbyło się podsumowanie konkursu Ready to Rock organizowanego przez Google dla agencji zrzeszonych w programie Google Partners. W wydarzeniu wzięło udział 150 agencji z całej Europy. Bluerank został nagrodzony statuetką ,,Competition Winner 2015". 

Bluerank jest certyfikowanym partnerem Google w zakresie realizacji kampanii z wykorzystaniem Google AdWords, Google Analytics i DoubleClick. Celem konkursu było wyróżnienie agencji, które w 2015 roku wykazały się wysoką dynamiką wzrostu i dostarczają swoim klientom usługi na najwyższym poziomie. 

Zaproszone agencje świętowały sukces w Berlinie podczas ceremonii rozdania nagród. Goście wzięli także udział w Trabi Tour, w ramach której wspólnie zwiedzili Berlin. 


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

20160512_203812.jpg

grafika | 3,34 MB

Pobierz
20160512_161338.jpg

grafika | 977 KB

Pobierz
20160512_161329.jpg

grafika | 772 KB

Pobierz
20160512_164550.jpg

grafika | 4,03 MB

Pobierz
20160512_203320.jpg

grafika | 1,72 MB

Pobierz
13230785_10154168504523622_1777763019_o.jpg

grafika | 157 KB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.