SEO z pomysłem dla leroymerlin.pl

Kopiuj tekst

SEO z pomysłem dla leroymerlin.pl

Opublikowany

Success story kampanii nagrodzonej w konkursie European Search Awards 2016 w kategorii ,,Best Use of Content Marketing".

Współpraca Bluerank i Leroy Merlin w zakresie działań SEO trwa od początku 2014 roku. Przez cały okres współpracy Bluerank, jako strategiczny partner Leroy Merlin, jest odpowiedzialny za widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania ponad 80 000 produktów z branży DIY oferowanych w sklepie internetowym Klienta. Omawiane w materiale wyniki oraz prezentowane  przykłady działań odnoszą się do okresu Q1 2015 – Q1 2016. Nadrzędnym celem przyjętej strategii SEO jest regularny wzrost widoczności serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania, a także dotarcie z ofertą do szerokiej grupy potencjalnych klientów sklepu. 

Kampania została nagrodzona prestiżową nagrodą European Search Awards 2016 w kategorii ,,Best Use of Content marketing". 

Szczegóły na grafikach poniżej.
















Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

5.jpg

grafika | 964 KB

Pobierz
3.jpg

grafika | 1,02 MB

Pobierz
Leroy_Merlin_success_story.pdf

pdf | 3,45 MB

Pobierz
1.jpg

grafika | 869 KB

Pobierz
2.jpg

grafika | 954 KB

Pobierz
8.jpg

grafika | 1010 KB

Pobierz
6.jpg

grafika | 927 KB

Pobierz
9.jpg

grafika | 586 KB

Pobierz
4.jpg

grafika | 942 KB

Pobierz
7.jpg

grafika | 748 KB

Pobierz

Best SEO idea for leroymerlin.pl

See Leroy Merlin's success story - campaign that has been awarded in European Search Awards 2016 competition.