Pracownicy łódzkich firm pomagają ratować życie

Kopiuj tekst

Pracownicy łódzkich firm pomagają ratować życie

Pracownicy łódzkich firm pomagają ratować życie

Opublikowany

29 czerwca 2016 r. pod budynkiem MediaHub w godz. 9.00 – 12.00 przy ulicy Łąkowej 29 w Łodzi odbędzie się zbiórka krwi. Udział w akcji zadeklarowali pracownicy łódzkich firm mieszczących się w biurowcu. Pomysłodawcą wydarzenia jest agencja Bluerank, która już wielokrotnie udowodniła, że pomaganie ma we krwi. 

Okres wakacyjny to czas, w którym sytuacja w stacjach krwiodawstwa jest najtrudniejsza. Dużo osób wyjeżdża na urlopy, zmniejsza się ilość oddawanej krwi i jednocześnie rośnie zapotrzebowanie. Każdy pozyskany krwiodawca jest na wagę złota. Z tego powodu pracownicy Bluerank postanowili, że zrobią sobie przerwę w pracy w szczytnym celu i oddadzą krew dla potrzebujących. 

Pomysł zorganizowania akcji narodził się w głowie Katarzyny Szymańskiej z zespołu Bluerank i spodobał się pozostałym firmom mieszczącym się w budynku MediaHub przy ulicy Łąkowej 29 w Łodzi. Swój udział w akcji zadeklarowali przedstawiciele firm TOYA, SEQR, TomTom, EFL Grupa Credit Agricole.

Podczas jednego pobrania człowiek oddaje 450 ml krwi. Statystyki wskazują, że krew oddana przez jedną osobę może uratować 3 dzieci. W Polsce jest 600 000 honorowych dawców krwi. Niestety społeczeństwo się starzeje, jest coraz mniej dawców i coraz więcej biorców. W okresie letnim, gdy kurczą się zasoby krwi w pierwszej kolejności transfuzji dokonuje się ofiarom wypadków - wtedy na swoją kolej muszą czekać inni potrzebujący – np. dzieci chore na nowotwory. Takim przykładem jest Grześ Sławiński, chory na białaczkę, który czeka na przeszczep szpiku i ciągle potrzebuje krwi. To właśnie dla niego przeprowadzona jest ta zbiórka.

Nie można przechodzić obok takich faktów obojętnie. Dlatego takie spontaniczne akcje są bardzo potrzebne. Liczymy, że nasza inicjatywa ośmieli inne łódzkie firmy i osoby indywidualne do podjęcia podobnych kroków w przyszłości – mówi Katarzyna Szymańska z Bluerank. Na co dzień czerpiemy mnóstwo radości z tego co robimy, jesteśmy zdrowi i szczęśliwi, chcemy tym się podzielić z innymi. Nie ma większej satysfakcji niż to, że nasza krew uratuje życie innych ludzi – dodaje.

Agencja Bluerank od dawna wspiera różne inicjatywy charytatywne. Dzięki Endomondo zbieramy kalorie, które przeliczone na złotówki zasilają konto łódzkiej Fundacji Gajusz, zimą rozdajemy zupę dla potrzebujących na Piotrkowskiej, regularnie bierzemy udział w biegach w celu charytatywnym. Zbiórkę krwi organizujemy po raz pierwszy i mamy nadzieję, że nie ostatni.

Zachęcamy do włączenia się do akcji. Jeśli ktoś chce dołączyć, wystarczy przyjść na miejsce zbiórki i wypełnić kwestionariusz. Więcej informacji na temat oddawania krwi znajduje się pod linkiem: http://krwiodawstwo.pl/



Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Krwiodawstwo.png

grafika | 494 KB

Pobierz
_DSC1369.JPG

grafika | 5,26 MB

Pobierz
_DSC1323.JPG

grafika | 4,56 MB

Pobierz
_DSC1333.JPG

grafika | 4,66 MB

Pobierz
_DSC1306.JPG

grafika | 4,33 MB

Pobierz
_DSC1296.JPG

grafika | 5,8 MB

Pobierz
_DSC1311.JPG

grafika | 4,4 MB

Pobierz
_DSC1300.JPG

grafika | 5,96 MB

Pobierz
_DSC1317.JPG

grafika | 4,83 MB

Pobierz
_DSC1395.JPG

grafika | 1,66 MB

Pobierz
_DSC1376.JPG

grafika | 5,98 MB

Pobierz

Bluerank z tytułem Premier Google Partner

Google przyznał agencji Bluerank wyjątkowy status Premier Google Partner. Oznacza to, że Bluerank znajduje się w wąskim gronie 40 agencji marketingu online, które Google uznaje za najlepsze w Polsce.