Bluerank wspiera Tour de Pologne

Kopiuj tekst

Bluerank wspiera Tour de Pologne

Opublikowany

Miło nam ogłosić, że do klientów Bluerank dołączył Tour de Pologne. Bluerank będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w sieci reklamowej Google.

Tour de Pologne zdecydował się zaufać w kwestii zarządzania kampanią w sieci reklamowej Google specjalistom Bluerank. Celem działań jest promocja wydarzenia i poinformowanie o nim jak największej liczby zainteresowanych osób.

W ramach kampanii zaplanowano promocję Tour de Pologne poprzez emisję banerów reklamowych i reklam wideo w serwisie Youtube. Głównym założeniem jest promocja nie tylko znanego wyścigu mężczyzn, ale też pierwszego w historii wyścigu kobiet, który odbędzie się w dniach 19 – 20 lipca 2016 r.

Więcej informacji http://tourdepologne.pl/




Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Tour_de_Pologne.png

grafika | 629 KB

Pobierz

Programmatic - nisza z 3-cyfrową dynamiką rozwoju w Polsce

Programmatic to najszybciej rozwijający się trend branży internetowej, związany nie tylko wyłącznie ze sprzedażą reklam. W Polsce na razie 24% marketerów zna jego działanie, jednak należy spodziewać się, że ta tendencja wkrótce ulegnie zmianie. Za kilka lat prawie połowa reklam będzie sprzedawana w technologii programmatic. W czym tkwi przewaga programmatic nad ,,zwykłą” reklamą? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”.