Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

Kopiuj tekst

Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

Opublikowany

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi ogłosiła właśnie nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych - E-marketing. Opiekunami merytorycznymi kierunku będą agencja Bluerank oraz IAB Polska.   

W związku ze stale rosnącym zapotrzebowaniem na specjalistów z dziedziny marketingu internetowego Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom rynku. Wspólnie z Bluerank i IAB Polska stworzyła nowy kierunek studiów podyplomowych. Jego celem jest nabycie przez studentów przekrojowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu (e-marketing) i sprzedaży w internecie (e-commerce) oraz przygotowanie do certyfikacji w zakresie kwalifikacji zawodowej realizowanej pod auspicjami organizacji branżowej IAB Polska w ramach programu edukacyjnego dla profesjonalistów branżowych DIMAQ.

Nowy kierunek E-marketing jest adresowany szczególnie osób planujących, jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjno-sprzedażowymi w obszarze internetu. Skorzystają na nim zarówno menedżerowie e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji, e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej, a także specjaliści ds. Public Relations, HR oraz IT. 

W programie studiów przewidziane są zagadnienia dotyczące m.in. SEO, SEM, social media, content marketingu, display, programmatic i RTB, e-mail marketingu, e-commerce, analityki internetowej oraz user experience (UX). Studenci poznają też tajniki prawa w internecie i planowania kampanii od A do Z. 

Opiekunem merytorycznym kierunku jest trener DIMAQ, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Artur Maciorowski. Jednym z wykładowców jest jeden z najbardziej doświadczonych specjalistów SEO w Bluerank, Mateusz Rzetecki. 

Więcej informacji na temat kierunku E-Marketing znajduje się tutaj. 


Kopiuj tekst

Udostępnij

Bluerank tworzy dział social media 

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.