Bluerank z Nagrodą Gospodarczą Wojewody Łódzkiego

Kopiuj tekst

Bluerank z Nagrodą Gospodarczą Wojewody Łódzkiego

Bluerank z Nagrodą Gospodarczą Wojewody Łódzkiego

Opublikowany

Agencja Bluerank została uznana za najlepszą firmę w tegorocznej edycji konkursu ,,Nagroda Gospodarcza Wojewody Łódzkiego". Zwyciężyła w kategorii mikro i małych przedsiębiorstw. Nagrodę odebrał prezes Bluerank Maciej Gałecki podczas uroczystej gali w Bełchatowie. 

To już 13. edycja konkursu ,,Nagroda Gospodarcza Wojewody Łódzkiego" organizowanego przez Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi. W konkursie zostają wyróżnione firmy, które swoją działalnością przyczyniają się do rozwoju i unowocześnienia gospodarki województwa łódzkiego. Zgłoszenia oceniła kapituła konkursu, w której zasiadają przedstawiciele świata nauki, organizacji gospodarczych i społecznych, szefowie instytucji publicznych i mediów, m.in. rektorzy łódzkich uczelni wyższych, prezes zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej SA, Marszałek Województwa Łódzkiego, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju. W tegorocznej edycji nominowanych zostało 19 przedsiębiorstw, które mają siedziby na terenie województwa łódzkiego. 

Oprócz danych finansowych, kapituła konkursu doceniła reputację Bluerank w lokalnym środowisku biznesowym, działania na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu, wspierania lokalnych inicjatyw oraz rozwoju pracowników, a także wcześniejsze nagrody i wyróżnienia zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych konkursach. 

Agencja od ponad 2 lat wspiera zarówno merytorycznie, jak i finansowo łódzką Fundację Gajusz. W tym celu stworzyła rywalizację Bluechallenge, w ramach której pracownicy zapisują w aplikacji Endomondo spalone kcal, a te przeliczone na złotówki wspierają potrzeby fundacji. Firma dba też o rozwój pracowników. Oferuje im szkolenia, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej przez 20 dni w roku, dodatkową 15 minutową przerwę oraz Bluepakiet do dyspozycji pracowników. W ramach Bluepakietu firma finansuje opłaty za przedszkola, szkoły, dopłaty do aktywności sportowych, do zabiegów pielęgnacyjnych, wizyt u specjalistów, zakup pomocy naukowych dla pracowników, dzieci i rodzin.

Cieszy mnie, że startowaliśmy w tym konkursie po raz pierwszy i w dodatku z takim rezultatem. Dziękuję członkom kapituły za wysoką ocenę tego, co robimy. To dla nas potwierdzenie, że pomysł założenia firmy 11 lat temu w mieszkaniu na jednym z osiedli w Łodzi to była dobra decyzja. Bluerank jest partnerem dla Google i Facebooka w Polsce, działa w nowoczesnym, wymagającym ciągłej ucieczki naprzód otoczeniu. To wspaniale, że tak jak rozwijają się firmy Google i Facebook, tak i my możemy się rozwijać. Nasza firma jest we wszystkich aspektach związana z Łodzią i zatrudnia już ponad 70 osób. W tym miesiącu zatrudniliśmy 12 nowych pracowników, zatem obiecuję, że za kilka lat będziemy atakować inne kategorie w konkursie - mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

Bluerank rozpoczął swoją działalność w 2005 roku jako 3-osobowa firma. Obecnie może pochwalić się zespołem ponad 70 specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. Do tej pory zaufało jej 500 klientów działających w 24 krajach na całym świecie. Realizowane projekty były już doceniane zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych konkursach. 

To kolejne ważne wyróżnienie dla Bluerank. Innowacyjność, strategiczne podejście do klientów i dynamiczny rozwój były już wcześniej doceniane i nagradzane w konkursach branżowych i  biznesowych. Bluerank znalazł się między innymi wśród laureatów European Search Awards, European Business Awards, Golden Arrow oraz w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm – Gazele Biznesu. Prezes Bluerank Maciej Gałecki znalazł się w gronie nominowanych w konkursie Menedżer Roku Regionu Łódzkiego 2015



Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Nagroda_Gospodarcza_Wojewody___dzkiego_Bluerank_2.jpg

grafika | 2,64 MB

Pobierz
Nagroda_Gospodarcza_Wojewody___dzkiego_Bluerank_3.jpg

grafika | 512 KB

Pobierz

Wirtualna rzeczywistość według ekspertów

Już za 10 lat rynek Virtual Reality będzie wart 80 mld dolarów i wyprzedzi rynek telewizyjny. Pod koniec 2016 roku na świecie będzie co najmniej 3 mln urządzeń VR. Dlaczego warto przejmować się wirtualną rzeczywistością i jak ten trend mogą wykorzystać marketerzy? Co o VR sądzą eksperci m.in. Jacek Kotarbiński i Artur Kurasiński? Więcej inspiracji na ten temat znajduje się w najnowszej publikacji agencji Bluerank ,,Wirtualna rzeczywistość – jak to wykorzystać w działaniach marketingowych?”.